Η επίδραση της προϊοντικής κατηγορίας στη διαφημιστική επικοινωνία και ο ρόλος της μάρκας: Το παράδειγμα της έντυπης διαφήμισης στον ελληνικό Τύπο
Περίληψη
Είναι μάλλον προφανές ακόμα και στον πιο αδιάφορο παρατηρητή ότι, προκειμένου να υπάρξει ως επικοινωνιακός χώρος, η διαφήμιση οφείλει να αντλήσει τα νοήματα που διαχειρίζεται μέσα από σημειολογικά πεδία τα οποία βρίσκονται έξω από αυτή, π.χ. από το star system, ή από την εκάστοτε διαθέσιμη γκάμα εθνικών στερεοτύπων. Στόχος της παρούσας διατριβής είναι να εξετάσει τις διαφορές που προκύπτουν στους τρόπους που διαχειρίζεται η διαφημιστική επικοινωνία τα νοήματα αυτά, σε σχέση με δύο παράγοντες: την προϊοντική κατηγορία και τη μάρκα. Βάση αυτής της αναζήτησης θα είναι το κλασικό πλέον Decoding Advertisements¹ της Judith Williamson, όπου περιγράφεται η διαδικασία όσμωσης ανάμεσα στη διαφήμιση και τις σημειολογικές δεξαμενές που χρησιμοποιεί, με τρόπο ο οποίος θεωρείται ακόμα σημείο αναφοράς στη σχετική βιβλιογραφία². Βασική θέση της Williamson είναι ότι η διαφήμιση αντλεί τα νοήματά της μέσα από ήδη καθιερωμένα στη συνείδηση του κοινού σημειολογικά πλαίσια, τα οποία ονομάζει Συστήματα Αναφ ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (11.76 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.