Πειραματική - θεωρητική διερεύνηση του πεδίου ροής σε τροχό ποδηλάτου

Περίληψη

Σκοπός της παρούσης διατριβής είναι η μελέτη ροών τροχών ποδηλασίας σε απλή μεταφορά-μόνιμη ροή και πλήρη κύλιση-χρονικά μεταβαλλόμενη ροή. Η εργασία προσπαθεί να αναλύσει ροές σε γεωμετρικά και χρονικά μεταβαλλόμενα υπολογιστικά πεδία επίλυσης με ευέλικτες μεθόδους και μικρό υπολογιστικό κόστος. Έμφαση έχει δοθεί στην αριθμητική διερεύνηση αυτών των ροών, όπου έγινε μια προσπάθεια για πρώτη φορά να επιλυθεί αριθμητικά η κύλιση σε ακτινικούς και δίσκους τροχούς. Η παρούσα εργασία ανήκει στο κομμάτι των μη μόνιμων εξωτερικών ροών με γεωμετρικά μεταβαλλόμενες προβαλλόμενες επιφάνειες στην απέρατη ροή και απαιτεί ιδιαίτερη μοντελοποίηση. Η ροή περιστρεφόμενων ακτινικών τροχών θα μπορούσαμε να ισχυριστούμε ότι ανήκει στο πεδίο ροών ελικόπτερων, στροβιλομηχανών ή και ανεμογεννητριών, αλλά με σημαντικές ιδιαιτερότητες. Στην περίπτωση των δίσκων-τροχών, που είναι η δεύτερη μεγάλη κατηγορία, θα λέγαμε ότι εμπίπτει στον κλάδο της κλασσικής αεροδυναμικής ανωστικών επιφανειών ή ακόμη ακριβέστερα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The main goal of this thesis is the numerical and experimental investigation of the flow over cycling wheels. The wheels are usually categorized in two main categories, depending on their shape. The first is the spoked wheels, where the structural rigidity of the wheel is maintained by a specific number of spokes (usually in pairs) and the second one the disk wheels. The main parts of the latter, are the rim, tire, hub and a flat or convex disk. This disk is usually made by carbon-fiber materials and it is attached to the rim’s and hub’s surfaces. It usually contributes more to wheel’s structural rigidity than the spokes. The first chapter is dedicated to the general applications of the cycling wheels and their history evolution. Also they are categorized based on their shape and their application to cycling. Information is given for structural materials used till today. Chapter 2 analyzes all the numerical-mathematical background of this thesis. Numerical methods and mathematical mode ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/16289
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/16289
ND
16289
Εναλλακτικός τίτλος
Numerical and experimental investigation of the flow-field over cycling wheels
Συγγραφέας
Καράμπελας, Σταύρος (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2007
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Χημικών Μηχανικών. Τομέας Ανάλυσης, Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Διεργασιών και Συστημάτων (ΙΙ)
Εξεταστική επιτροπή
Μαρκάτος Νικόλαος-Χρήστος
Μπεργελές Γεώργιος
Τζαμπίρας Γεώργιος
Βλάχος Νικόλαος
Τσαγγάρης Σωκράτης
Ασημακόπουλος Διονύσιος
Κυρανούδης Χρήστος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Χημικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Αεροδυναμική τροχών; Πλέγμα, Ολισθαίνον; Ασυμπίεστο ρευστό; Ροή, Γεωμετρικά μεταβαλλόμενη; Φαινόμενο Magnus
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
145 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)