Μεθοδολογία και πλαίσιο ανάπτυξης προσαρμοζόμενου συστήματος ηλεκτρονικής μάθησης σε περιβάλλον σημασιολογικού ιστού
Περίληψη
Το κεντρικό ζητούμενο της διατριβής αυτής είναι η εύρεση μεθόδων αξιοποίησης των τεχνολογιών του Σημασιολογικού Ιστού (Semantic Web) για τη βελτίωση της σχεδίασης και ανάπτυξης συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης, τα οποία, επιπρόσθετα, εστιάζονται στην υποστήριξη μέσου και υψηλού επιπέδου μαθησιακών στόχων. Αρχικά, αναδεικνύονται και περιγράφονται, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που προσδιορίζουν τους μαθησιακούς στόχους υψηλού επιπέδου καθώς και την καινοτομική σκέψη, ώστε να τεθούν τα κριτήρια και το επιθυμητό πλαίσιο υποστήριξης της μάθησης. Σε επίπεδο μοντελοποίησης, μελετώνται οι δυνατότητες που, σχεδιαστικά, αλλά και από άποψη υλοποίησης, παρέχουν τα διάφορα επίπεδα των τεχνολογιών του Σημασιολογικού Ιστού. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις δυνατότητες που παρέχει η Περιγραφική λογική (Description logic), σε σχέση τις εκφραστικές δυνατότητες των χαμηλότερων επιπέδων της πυραμίδας του Σημασιολογικού Ιστού. Συγκεκριμένα, στη διατριβή παρουσιάζεται αρχικά μια επισκόπηση της τεχνολογίας των αν ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (3.89 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.