Το μάθημα της ιστορίας στην ελληνική εκπαίδευση: ιστορικές, παιδαγωγικές και διδακτικές διαστάσεις
Περίληψη
Αντικείμενο αυτής της διατριβής ε(ναι η ιστορική συνείδηση. Στα πλαίσια της μελέτης αυτής αρχικά αναλύεται και εξετάζεται η θεωρία που έχει διατυπώσει η διδακτική της ιστορίας για την ιστορική συνείδηση. Στη συνέχεια πραγματοποιείται εμπειρική έρευνα σε μαθητές και μαθήτριες της χώρας μας με στόχο να ανιχνευθούν οι τύποι της ιστορικής συνείδησης που έχουν αναπτύξει, καθώς και οι παράγοντες που έχουν επιδράσει στη διαμόρφωση της. Από τη μελέτη αυτή διαφωτίζεται η θεωρητική βάση του όρου ιστορική συνείδηση, αλλά συνάγονται και συμπεράσματα για τη λειτουργία και τη δράση της ιστορικής συνείδησης σε εμπειρικό επίπεδο. […]
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (24.91 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.