Ο ρόλος του παιγνιδιού στην προετοιμασία των παιδιών με συναισθηματικές δυσκολίες και δυσκολίες συμπεριφοράς πριν τη διαγνωστική διαδικασία σε ελληνικό παιδοψυχιατρικό κέντρο
Περίληψη
Στην παρούσα διατριβή ερευνάται ο τρόπος με τον οποίο το παιχνίδι μπορεί να προετοιμάσει και να ενημερώσει τα παιδιά που παρουσιάζουν συναισθηματικές δυσκολίες προτού εισέλθουν στο χώρο διάγνωσης. Η έρευνα διεξήχθη σε κέντρο Διάγνωσης Παιδιών με δυσκολίες μέσα από παρατήρηση παιδιών (αγοριών και κοριτσιών). Τα αποτελέσματα και τα γενικά συμπεράσματα παρατίθενται.
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (6.11 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.