Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ Η ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΣΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: ΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΑΠΟ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΟΠΙΑ
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Η ΜΕΛΕΤΗ ΑΥΤΗ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΣΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΤΑ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΧΩΡΕΣ. Η ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΡ ΙΧΘΗΚΕ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΑΝ ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ. ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΑΝ256 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΕΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ (ΠΑΚΙΣΤΑΝ=120, ΕΛΛΑΔΑ=136). ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ, ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΕ ΤΥΧΑΙΑ ΑΠΟ 12 ΙΔ ΡΥΜΑΤΑ (GCET ΚΑΙ DSD) ΤΑ ΟΠΟΙΑΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΑΡΧΙΕΣ ΤΟΥ PUNJAB ΚΑΙ ΤΟΥ ISLAMABAD (ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΟΥ ΠΑΚΙΣΤΑΝ). ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΑΝ ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: ΕΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ Π.Τ.Δ.Ε., ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΤΟ ΚΑΘΕΝΑΑΠΟ ΤΑ 16 Π.Ε.Κ. ΓΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΤΟ ΤΕΣΤ Χ^2 ΚΑΙ DUNCAN'S MULTIPLE RANGE TEST. ΟΙ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΒΛΗΘΗΚΑΝ ΗΤΑΝ ΤΟΦΥΛΟ, ΙΔΡΥΜΑ, ΠΡΟΣΟΝΤΑ, ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ, ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠ ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (17.85 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.