Διατριβή: Η αξιοποίηση των μηνυμάτων των τηλεοπτικών διαφημίσεων για την ανάπτυξη της δημιουργικότητας των παιδιών προσχολικής ηλικίας - Κωδικός: 26932
Γουλή, Χρυσάνθη (2009,
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
),
Η αξιοποίηση των μηνυμάτων των τηλεοπτικών διαφημίσεων για την ανάπτυξη της δημιουργικότητας των παιδιών προσχολικής ηλικίας
O δικτυακός τόπος έχει υλοποιηθεί με το
Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα
Internet Archive BookReader