Διατριβή: Η αξιοποίηση των μηνυμάτων των τηλεοπτικών διαφημίσεων για την ανάπτυξη της δημιουργικότητας των παιδιών προσχολικής ηλικίας - Κωδικός: 26932
EADD
Greek
Γουλή, Χρυσάνθη (2009, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)), Η αξιοποίηση των μηνυμάτων των τηλεοπτικών διαφημίσεων για την ανάπτυξη της δημιουργικότητας των παιδιών προσχολικής ηλικίας
O δικτυακός τόπος έχει υλοποιηθεί με το Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα Internet Archive BookReader
/ 239