Μελέτη μεθόδων επαύξησης της αυτονομίας πολλαπλών μη επανδρωμένων εναέριων οχημάτων για πολιτικές εφαρμογές

Περίληψη

Τα μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα ή μη Επανδρωμένα Αεροσκάφη (ΜηEΑ) έχουν σημειώσει σημαντική πρόοδο από τη στιγμή όπου πρωτοεμφανίστηκαν ως ιδέα , επηρεάζοντας διάφορους τομείς εφαρμογών όπως τις στρατιωτικές επιχειρήσεις, την ασφάλεια, την διαχείριση καταστροφών, την παράδοση δεμάτων καθώς και δραστηριότητες αναψυχής. Η πρόοδος αυτή έχει πυροδοτήσει σημαντικές ερευνητικές προσπάθειες με στόχο την ανάπτυξη δυνατοτήτων και τεχνολογιών σχετιζόμενων με ΜηEΑ. Επί του παρόντος, τα ΜηEΑ και τα σμήνη των ΜηEΑ εξετάζονται για πολυάριθμες πολιτικές εφαρμογές, όπως η γεωργία, η φωτογραφία, οι αποστολή αγαθών , η διαχείριση καταστροφών, οι επιχειρήσεις διάσωσης, οι αρχαιολογικές έρευνες, η χαρτογράφηση, η υγειονομική περίθαλψη, η παρατήρηση της άγριας ζωής, η πρόγνωση του καιρού, οι τηλεπικοινωνίες και η επιτήρηση των συνόρων. Παρά το πρόσφατο ενδιαφέρον για την έρευνα στον τομέα των αυτόνομων ΜηEΑ, η πλειονότητα των ΜηEΑ εξακολουθεί να βασίζεται σε ανθρώπους-πιλότους, με αποτέλεσμα να δημιουργο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Unmanned Aerial Vehicles (UAVs) have experienced significant advancement since their inception, impacting various fields such as military operations, security, disaster management, package delivery, and recreational activities. This progress has spurred substantial research efforts aimed at furthering UAV capabilities and technologies. Presently, UAVs and swarms of UAVs are being considered for numerous civilian applications, including agriculture, photography, shipping, disaster management, rescue operations, archaeological surveys, mapping, healthcare, wildlife observation, weather forecasting, telecommunications, and border surveillance. Despite the recent interest in autonomous UAV research, the majority of UAVs still rely on human pilots, resulting in training demands, increased operational costs, and susceptibility to human error, necessitating the development of autonomous systems. Multi-UAV systems offer enhanced performance but require improved autonomy to enable effective col ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/58631
ND
58631
Εναλλακτικός τίτλος
A study on methods to enhance autonomy for multi-UAV civilian applications
Συγγραφέας
Πατρινοπούλου, Νίκη (Πατρώνυμο: Ματθαίος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικών. Τομέας Εφαρμοσμένης Μηχανικής, Τεχνολογίας Υλικών και Εμβιομηχανικής
Εξεταστική επιτροπή
Κωστόπουλος Βασίλειος
Μούρτζης Δημήτριος
Λάππας Βάϊος
Νικολακόπουλος Γεώργιος
Καρακαπιλίδης Νικόλαος
Τσούρδος Αντώνιος
Χατζηλυγερούδης Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού ➨ Αεροδιαστημική μηχανική
Λέξεις-κλειδιά
Μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα; Αυτονομία; Συστήματα πολλαπλών ΜηΕΑ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.