Η επίδραση του μάρκετινγκ στην επιλογή των ιδιωτικών ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από τους φοιτητές

Περίληψη

Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά την επίδραση του μάρκετινγκ στην επιλογή των ιδιωτικών ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από τους φοιτητές. Εξετάζει κριτικά τους παράγοντες που επηρεάζουν την απόφαση των φοιτητών να σπουδάσουν στο Ηνωμένο Βασίλειο σε Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΕΙ), που προσφέρουν προγράμματα φοίτησης στον τουρισμό και την φιλοξενία στο εξωτερικό, και αξιολογεί τις επιπτώσεις αυτών των παραγόντων στο σχεδιασμό των στρατηγικών μάρκετινγκ των ΑΕΙ του Ηνωμένου Βασιλείου. Για την υποστήριξη αυτής της διατριβής επιλέχθηκε μια στρατηγική έρευνας επισκόπησης. Συλλέχθηκαν 401 έγκυρα ερωτηματολόγια από διεθνείς φοιτητές που εγγράφηκαν σε προπτυχιακά προγράμματα φοίτησης στον τουρισμό και την φιλοξενία, που προσφέρονται από ΑΕΙ του Ηνωμένου Βασιλείου, σε πέντε ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα στην Ελβετία και τη Σιγκαπούρη. Τα ευρήματα της έρευνας αναλύθηκαν χρησιμοποιώντας το πακέτο στατιστικών και κοινωνικών επιστημών (SPSS). Τα αποτελέσματα της μελέτης αποκαλύπτουν ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis investigates the influence of marketing on students' choice of private higher education institutes (PHEIs). It critically examines the factors influencing students' decision to study at UK Higher Education Institutions (HEIs), which offer overseas tourism and hospitality (T&H) programmes and assesses the implications of these factors for the design of marketing strategies of UK HEIs. A survey strategy was selected to support this thesis. 401 valid questionnaires were collected and analysed using the Social Science Statistics Package (SPSS) from international students enrolled in transnational T&H undergraduate programmes at five PHEIs in Switzerland and Singapore. The study results reveal that the following factors: country of the HEI, destination image, personal reasons, institution positioning, a destination's quality of life, cleanliness, safety, and security played a significant role in influencing students' decisions. A number of study implications are highlighted for ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 4/2025)
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/58616
ND
58616
Εναλλακτικός τίτλος
The influence of marketing on students' choice of private higher education institutes
Συγγραφέας
Βάντζος, Ευάγγελος (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
University of Plymouth. Plymouth Business School
Εξεταστική επιτροπή
Agarwal Sheela
Catherine Hine
Philip Gibson
Judith Petts
Joanne Connell
Derek Shepherd
Paul Brunt
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Μάρκετινγκ
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Μάρκετινγκ (προσανατολισμός); Συμπεριφορά καταναλωτή; Ανώτατη εκπαίδευση
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.