Αλγόριθμοι γραφικής για μη πολυγωνικές επιφάνειες και παρακολούθησης ματιού σε πραγματικό χρόνο

Περίληψη

Η σχεδίαση γραφικών σε πραγματικό χρόνο (real-time rendering) αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες των σύγχρονων διαδραστικών εφαρμογών, όπως η εικονική πραγματικότητα (virtual reality), τα παιχνίδια (gaming) και οι προσομοιώσεις (simulations), όπου η υψηλή οπτική πιστότητα (visual fidelity) και η χαμηλή καθυστέρηση (low latency) είναι κρίσιμες για την εμβύθιση του χρήστη (user immersion). Ωστόσο, η επίτευξη αυτών των στόχων παραμένει μια σημαντική πρόκληση λόγω της υπολογιστικής πολυπλοκότητας των τεχνικών rendering και των περιορισμών των υφιστάμενων μεθόδων. Οι παραδοσιακές προσεγγίσεις συχνά δυσκολεύονται να ισορροπήσουν την απόδοση (performance) και την ποιότητα, ειδικά σε σενάρια που απαιτούν δυναμική προσαρμογή στην προσοχή του χρήστη (user attention) ή την απόδοση πολύπλοκων γεωμετριών (complex geometries). Αυτές οι προκλήσεις είναι ιδιαίτερα έντονες στo foveated rendering, η οποία στοχεύει να βελτιστοποιήσει την κατανομή των πόρων (resource allocation) δίνοντας προτεραιότητ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Real-time rendering is a cornerstone of modern interactive applications, such as virtual reality, gaming, and simulations, where high visual fidelity and low latency are critical to user immersion. However, achieving these goals remains a significant challenge due to the computational complexity of rendering techniques and the limitations of existing methods. Traditional approaches often struggle to balance performance and quality, particularly in scenarios requiring dynamic adaptation to user attention or the rendering of complex geometries. These challenges are especially pronounced in foveated rendering, which aims to optimize resource allocation by prioritizing high-quality rendering in the user's focal region, and in sphere tracing of Signed Distance Functions (SDFs), a technique used to render intricate implicit surfaces. Current methods frequently suffer from visual artifacts, inefficient resource utilization, and an inability to adapt to real-time demands, highlighting the need ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/58598
ND
58598
Εναλλακτικός τίτλος
Implicit and foveated techniques for real-time computer graphics rendering
Συγγραφέας
Πολυχρονάκης, Ανδρέας (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2025
Ίδρυμα
Πολυτεχνείο Κρήτης. Σχολή Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Εξεταστική επιτροπή
Μανιά Αικατερίνη
Δεληγιαννάκης Αντώνιος
Μπάλας Κωνσταντίνος
Λαγουδάκης Μιχαήλ
Καλογεράκης Ευάγγελος
Φούντος Ιωάννης
Κουλιέρης Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική ➨ Γραφικά υπολογιστή και Σχεδιασμός με χρήση υπολογιστή
Λέξεις-κλειδιά
Μη πολυγωνικές επιφάνειες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.