Ανανεώσιμες πηγές και εξοικονόμηση ενέργειας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση: γνώσεις, αντιλήψεις, στάσεις και προτάσεις
Περίληψη
Σημαντικές έρευνες σχετικά με τις ανανεώσιμες πηγές και την εξοικονόμηση ενέργειας έχουν υλοποιηθεί στην Ελλάδα. Τα ευρήματά τους ανέδειξαν ότι γενικά το ευρύ κοινό έχει θετική στάση για την εξοικονόμηση ενέργειας και την αξιοποίηση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, αλλά διαθέτει σχετικά περιορισμένη πληροφόρηση. Επιπρόσθετα, έρευνες έχουν αναδείξει ότι η μεταβολή της ανθρώπινης συμπεριφοράς, αποδεικνύεται ικανή και αναγκαία συνθήκη για την διαχείριση και την επίλυση των σημαντικών περιβαλλοντικών προβλημάτων της σύγχρονης εποχής και ταυτόχρονα καθίσταται πράξη μείζονος σημασίας για την κατανόηση των γνώσεων και των αντιλήψεων των μαθητών/τριών σχετικά με τα περιβαλλοντικά ζητήματα. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των απόψεων των μαθητών/τριών της Στ΄ Δημοτικού Σχολείου, της Γ΄ Γυμνασίου και της Γ΄ Λυκείου Ιονίων Νήσων, όσον αφορά τις ανανεώσιμες πηγές και την εξοικονόμηση ενέργειας, έχοντας ως πρωτοτυπία τη σύγκριση των απόψεων μεταξύ Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης. Ειδικότ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Important research on renewable sources and energy saving has been implemented in Greece. Their findings showed that the general public generally has a positive attitude towards energy saving and the use of renewable energy sources but has relatively limited information. In addition, research has shown that changing human behavior proves to be a sufficient and necessary condition for managing and resolving important environmental problems of our modern times and at the same time becomes an act of major importance for understanding students' knowledge and perceptions on environmental issues. The purpose of this survey is to investigate the views of students of the sixth primary school, the third gymnasium and the third lyceum of the Ionian Islands, regarding renewable sources and energy saving, having as originality the comparison of views between primary and secondary education. In particular, by emphasizing mainly on the utilization of Renewable Energy Sources (RES), i.e. wind, solar, ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (8.07 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.