Αξιολόγηση και ενίσχυση ακαδημαϊκής αριστείας: ένα μοντέλο βασισμένο στις ικανότητες για ποιοτική διδασκαλία

Περίληψη

Στα σύγχρονα εκπαιδευτικά πλαίσια, η σημασία της ακαδημαϊκής αριστείας και των βασικών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών γίνεται ολοένα και πιο κρίσιμη. Η απαίτηση για συνεχή επαγγελματική εξέλιξη έχει καταστεί πρωταρχική, καθώς οι εκπαιδευτικοί πρέπει να προσαρμόζονται συνεχώς στις νέες τεχνολογίες, τις μεθόδους διδασκαλίας και τις ανάγκες των φοιτητών. Κατά συνέπεια, η κατανόηση των ικανοτήτων που είναι κρίσιμες για την αποτελεσματική διδασκαλία και του τρόπου με τον οποίο μπορούν να καλλιεργηθούν παραμένει μείζον ζήτημα στα σύγχρονα εκπαιδευτικά συστήματα. Ωστόσο, μια βασική πρόκληση που αντιμετωπίζουν τα ακαδημαϊκά ιδρύματα είναι η έλλειψη ενός σαφούς και ολοκληρωμένου πλαισίου για τον καθορισμό και την αξιολόγηση των ικανοτήτων των εκπαιδευτικών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (ΑΕ). Πολλές μελέτες έχουν προσπαθήσει να προσδιορίσουν ένα μοντέλο ικανοτήτων των εκπαιδευτικών, εξετάζοντας τόσο το εννοιολογικό πλαίσιο που διερευνά τις εκπαιδευτικές έννοιες όσο και τις θεωρίες μάθησης που εστιάζ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In contemporary educational contexts, the importance of academic excellence and the essential skills of teachers is becoming increasingly critical. The demand for continuous professional development has become paramount, as educators must constantly adapt to new technologies, teaching methods, and student needs. Consequently, understanding which competencies are critical for effective teaching and how they can be cultivated remains a major issue in modern educational systems. However, a key challenge facing academic institutions is the lack of a clear and comprehensive framework for defining and assessing teacher competencies in Higher Education (HE). Many studies have attempted to identify a competency model by examining both the conceptual framework exploring educational concepts as well as learning theories focusing on teaching staff roles and competencies in higher education. However, many of these studies remain purely theoretical, while others concentrate on narrow categories, fa ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/58551
ND
58551
Εναλλακτικός τίτλος
Evaluating and enhancing academic excellence: a competency-based model for quality of teaching
Συγγραφέας
Δερβένης, Χαράλαμπος (Πατρώνυμο: Αθανάσιος)
Ημερομηνία
2025
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Φιτσιλής Παναγιώτης
Κουστέλιος Αθανάσιος
Ιατρέλλης Όμηρος
Ανθόπουλος Λεωνίδας
Τσέλιος Δημήτριος
Μπούσια Αλεξάνδρα
Καμέας Αχιλλέας
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Επιστήμη λήψης αποφάσεων
Λέξεις-κλειδιά
Ανάλυση δεδομένων; Ανάλυση συναισθήματος; Θεματική μοντελοποίηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.