Το αποτύπωμα της πανδημίας COVID-19 στην ψηφιακή κουλτούρα και τις παιδαγωγικές πρακτικές των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή διερευνά τις πολύπλευρες επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19 στην ψηφιακή κουλτούρα και τις διδακτικές πρακτικές των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Με πρωταρχική εστίαση στην κατανόηση της εξέλιξης της ψηφιακής παιδαγωγικής εν μέσω της πανδημίας, η μελέτη διερευνά την ενσωμάτωση των ψηφιακών τεχνολογιών στα εκπαιδευτικά πλαίσια και τις επιπτώσεις της στις πρακτικές και τις στάσεις των εκπαιδευτικών. Η έρευνα βασίζεται σε ένα κοινωνικο-κριτικό μοντέλο και χρησιμοποιεί έναν επεξηγηματικό ερευνητικό σχεδιασμό μεικτής μεθόδου. Η προσέγγιση αυτή περιλαμβάνει τόσο ποσοτικές όσο και ποιοτικές μεθόδους για την παροχή μιας ολοκληρωμένης ανάλυσης των τρόπων με τους οποίους η επείγουσα εξ αποστάσεως διδασκαλία και η διακοπτόμενη διδασκαλία πρόσωπο με πρόσωπο επηρέασαν τις άμεσες διδακτικές πρακτικές και το ευρύτερο εκπαιδευτικό τοπίο. Η συλλογή δεδομένων περιελάμβανε ερωτηματολόγια (417 απαντήσεις) και ομάδες εστίασης (30 συμμετέχοντες), με τη συμμετοχή ε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This dissertation investigates the multifaceted impact of the COVID-19 pandemic on the digital culture and teaching practices of primary school educators in Greece. With a primary focus on understanding the evolution of digital pedagogy amidst the pandemic, the study explores the integration of digital technologies within educational settings and its implications on educators’ practices and attitudes. The research is grounded in a socio-critical paradigm and utilizes a mixed-method explanatory research design. This approach includes both quantitative and qualitative methods to provide a comprehensive analysis of the ways Emergency Remote Teaching and Intermittent Face to Face Teaching influenced immediate teaching practices and the broader educational landscape. Data collection involved questionnaires (417 responses) and focus groups (30 participants), engaging primary school teachers across various regions of Greece. The findings reveal significant transformations in digital engagemen ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/58495
ND
58495
Εναλλακτικός τίτλος
The imprint of COVID-19 pandemic on Greek primary school teachers’ digital culture and pedagogical practices
Συγγραφέας
Χαλκιαδάκης, Λεωνίδας (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Universidad Autónoma de Barcelona (UAB). Department of Educational Theories and Social Pedagogy
Εξεταστική επιτροπή
Hernandez Leo Davinia
Noguera Ingrid
Arnau Sabates Laura
Fuertes Alpiste Marc
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Επιστημονικοί τομείς της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Ψηφιακή κουλτούρα
Χώρα
Ισπανία
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.