Η αποδοχή των έξυπνων φορετών γυαλιών σε τυπικά και άτυπα περιβάλλοντα μάθησης

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας διατριβής ήταν η εξέταση των παραγόντων που επηρεάζουν την πρόθεση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να χρησιμοποιήσουν έξυπνα γυαλιά ΕΠ στη διδασκαλία τους σε τυπικό και άτυπο περιβάλλον μάθησης. Ακόμη, σκοπός ήταν η πρόταση ενός μοντέλου αποδοχής των εμβυθιστικών τεχνολογιών και η εξέταση του εάν αυτό είναι ένα έγκυρο μοντέλο για να εξηγήσει την πρόθεση χρήσης των έξυπνων γυαλιών ΕΠ από τους/τις εκπαιδευτικούς. Το δείγμα της έρευνας αποτελούνταν από 173 εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης οι οποίοι/ες αλληλεπίδρασαν με δύο συσκευές έξυπνων γυαλιών ΕΠ αφού πρώτα επιμορφώθηκαν στις τεχνολογικές και εκπαιδευτικές δυνατότητες/παροχές τους. Τα δεδομένα που αφορούσαν στην εμπειρία των εκπαιδευτικών κατά τη χρήση των έξυπνων γυαλιών ΕΠ συλλέχθηκαν μέσω της Κλίμακας Ευχρηστίας Συστήματος (Systems Usability Scale), της Κλίμακας Χωρικής Παρουσίας (Temple Presence Inventory Spatial Presence), της Κλίμακας που εξετάζει τη Δυσ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of this thesis was to examine the factors that influence primary and secondary school teachers’ intention to use augmented reality smart glasses in their teaching in formal and informal learning environments. Furthermore, another aim was to propose a model of augmented reality smart glasses and to examine whether this is a valid model to explain teachers’ intention to use these glasses. The research sample consisted of 173 primary and secondary school teachers who interacted with two augmented reality smart glasses devices after being trained on their technological and educational affordances. Data pertaining to teachers’ experience while using the augmented reality smart glasses were collected through the Systems Usability Scale, Temple Presence Inventory Spatial Presence Scale, Simulator Sickness Questionnaire, and the NASA Task Load Index questionnaire. The data related to the factors influencing the acceptance of augmented reality smart glasses by teachers were collecte ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 2/2026)
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/58410
ND
58410
Εναλλακτικός τίτλος
The acceptance of augmented reality smart glasses in formal and informal learning environments
Συγγραφέας
Καζάκου, Γεωργία (Πατρώνυμο: Ανδρέας)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Μαθηματικών και Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Κουτρομάνος Γεώργιος
Ζαράνης Νικόλαος
Αρτίκης Παναγιώτης
Σκορδούλης Κωνσταντίνος
Σιδερίδης Γεώργιος
Τσώλη Κωνσταντίνα
Μικρόπουλος Αναστάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Διδασκαλία και κατάρτιση
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Έξυπνα γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας; Μοντέλα αποδοχής τεχνολογίας; ΙΤΑΜ; Εκπαιδευτικοί
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.