Πολιτικές κοινωνικής ένταξης ευπαθών ομάδων πληθυσμού: δια βίου μάθηση και εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού κοινωνικών υπηρεσιών σε ζητήματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση τόσο της σημασίας που η Διά Βίου Μάθηση και Εκπαίδευση στο πεδίο των ανθρωπίνων δικαιωμάτων έχει για το ανθρώπινο δυναμικό των κοινωνικών υπηρεσιών της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας όσο και της σύνδεσής της με την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων ευπαθών ομάδων πληθυσμού. Για την επίτευξη του ανωτέρου σκοπού, ως μεθοδολογική προσέγγιση επελέγη ο συνδυασμός ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας (έρευνα μεικτών μεθόδων). Ειδικότερα, για τις ανάγκες της ποσοτικής έρευνας κατασκευάστηκε κλειστό ερωτηματολόγιο το οποίο συμπληρώθηκε από το ανθρώπινο δυναμικό κοινωνικών υπηρεσιών, δημόσιων και ιδιωτικών, που λειτουργούν στις Περιφερειακές Ενότητες Αιτωλοακαρνανίας, Αχαΐας και Ηλείας οι οποίες είτε ανήκουν στον οργανισμό της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας είτε βρίσκονται υπό την εποπτεία, την παροχή τεχνογνωσίας και τη συνεργασία της. Ως στόχος της ποσοτικής έρευνας τέθηκε η διερεύνηση του επιπέδου των γνώσεων, των αντιλήψεων, των δεξιοτήτων, των στάσεων ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The objective of this study was to investigate the significance of lifelong learning and education for the human resources of social services operating in the three Regional Units of Western Greece in the field of human rights. Additionally, it examined the connection between such education and the protection and enjoyment of human rights by vulnerable population groups. To achieve this objective, a mixed-methods approach was employed, combining quantitative and qualitative research. Specifically, for the purposes of the quantitative research, a closed-ended questionnaire was developed and administered to the personnel of social services, both public and private, operating within the Regional Units of Aetolia-Acarnania, Achaia, and Ilia. These services either belong to the organization of the Region of Western Greece or function under its supervision, technical support, and collaboration, with the Region often assuming responsibility for their coordination. Quantitative research sought ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 2/2027)
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/58379
ND
58379
Εναλλακτικός τίτλος
Policies for the social inclusion of vulnerable population groups: lifelong learning and training of human resources in social services on human rights issues
Συγγραφέας
Χάιδας, Αλέξανδρος (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2025
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Εξεταστική επιτροπή
Μπάλιας Ευστάθιος
Καραλής Αθανάσιος
Καμαριανός Ιωάννης
Υφαντή Αμαλία
Κυπριανός Παντελής
Γεωργιάδου Νίκη
Μέντης Εμμανουήλ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Ανθρώπινο δυναμικό; Ευπαθείς κοινωνικές ομάδες; Κοινωνικές υπηρεσίες; Θεσμικοί κοινωνικοί φορείς; Διά βίου μάθηση; Εκπαίδευση για τα ανθρώπινα δικαιώματα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.