Η εκπαίδευση στην μετεμφυλιακή Ελλάδα: ανάλυση των εκπαιδευτικών διεργασιών και πολιτικών μέχρι το τέλος της δεκαετίας του ’50

Περίληψη

Η διατριβή αυτή αποτυπώνει τις βασικές διαστάσεις υλοποίησης εκπαιδευτικής πολιτικής τη δεκαετία του ’50, διερευνά τους τρόπους με τους οποίους οι ιθύνοντες τη διαχειρίστηκαν και την άσκησαν και περιγράφει τις διεργασίες της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών τη χρονική εκείνη περίοδο. Η προβληματική που προκύπτει και διατυπώνεται αφορά ακόμη στη διερεύνηση του τρόπου διαχείρισης των κοινωνικών, πολιτικών και οικονομικών επιπτώσεων των εκπαιδευτικών αυτών εφαρμογών, οι οποίες με τη σειρά τους έδωσαν τη δυνατότητα, ή όχι, σε διαφορετικές πληθυσμιακές ομάδες (π.χ. εκπαιδευτικούς) να εργασθούν και να εξελιχθούν. Στο πλαίσιο της εργασίας αυτής αναδεικνύονται όλες οι πρακτικές άσκησης εκπαιδευτικής πολιτικής , εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων και του τρόπου δράσης ομάδας συμφερόντων, στην προσπάθειά τους να επηρεάσουν και να συνδιαμορφώσουν αυτές τις πρακτικές εκπαιδευτικής πολιτικής στη διάρκεια της ιστορικής διαδρομής τη δεκαετία του 1950 στην Ελλάδα. Η αξιολόγηση του λόγου και των δράσεων των ομ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis captures the main dimensions of educational policy implementation in the 1950s, investigates the ways in which the decision-makers managed and exercised it and describes the processes of teacher training during that time period. The problematic that arises and is formulated, also concerns, the investigation of the way of managing the social, political and economic effects of these educational applications, which in turn gave the possibility, or not, to different population groups (e.g. teachers) to work and develop. In the context of this work, all the practices of educational policy , educational reforms and the way of action of interest groups are highlighted, in their attempt to influence and co-shape these educational policy practices during the historical path in the 1950s in Greece. The evaluation of the speech and actions of the interest groups will be done with reference to the political-ideological and socio-economic context of the time. The method of qualitative c ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/58315
ND
58315
Εναλλακτικός τίτλος
Education in post-civil war Greece: analysis of educational processes and policies until the end of the 1950s
Συγγραφέας
Μεταξούδης, Ελευθέριος (Πατρώνυμο: Θεόδωρος)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Καραφύλλης Αθανάσιος
Θάνος Θεόδωρος
Στραβάκου Πελαγία
Βεργέτη Μαρία
Κουγιουρούκη Μαρίνα
Θεοδώρου Δημήτριος
Παληός Ζαχαρίας
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες ➨ Ανθρωπιστικές επιστήμες, γενικά
Λέξεις-κλειδιά
Μετεμφυλιακή Ελλάδα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)