Διαμόρφωση εταιρικής ταυτότητας ως εργοδότη στο στάδιο πρώιμης προσέλκυσης ταλέντων: πρακτικές διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού και αποτελέσματα στους υποψηφίους και τους εργαζομένους: εμπειρική μελέτη

Περίληψη

Στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον προσλήψεων, που χαρακτηρίζεται από έλλειψη εξειδικευμένου ταλέντου και ασυμφωνίες μεταξύ των απαιτούμενων και των διαθέσιμων δεξιοτήτων ανθρώπινου δυναμικού, η δημιουργία εταιρικής ταυτότητας εργοδότη (employer brand) έχει καταστεί απαραίτητη για την προσέλκυση, δέσμευση και διατήρηση κορυφαίων ταλέντων. Οι εταιρείες αναγνωρίζουν όλο και περισσότερο την ανάγκη να αναπτύξουν μια ελκυστική και διακριτή εικόνα ως εργοδότες, ευθυγραμμίζοντας την ταυτότητά τους αυτή με τις αξίες και τις φιλοδοξίες τόσο των δυνητικών όσο και των υφιστάμενων εργαζομένων τους. Η παρούσα διατριβή εξετάζει τον κεντρικό ρόλο της στρατηγικής διαμόρφωσης εταιρικής εικόνας εργοδότη (employer branding) στο στάδιο πρώιμης προσέγγισης (pre-recruitment) ταλέντων, τονίζοντας την αποτελεσματικότητά της στην προσέλκυση υποψηφίων των οποίων οι επαγγελματικές και κοινωνικές προσδοκίες και επιδιώξεις ευθυγραμμίζονται με την οργανωσιακή κουλτούρα της εταιρείας. Για την εμπειρική διερεύνηση ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In today's competitive recruitment landscape, characterized by talent shortages and mismatches between the skills required and those available in the workforce, employer branding has become a crucial strategy for attracting, engaging, and retaining top talent. Organizations are increasingly recognizing the importance of cultivating a compelling and distinctive employer image that aligns with the values and aspirations of both prospective and current employees. The purpose of this thesis is to investigate the central role of employer branding practices in the pre-recruitment phase of talent acquisition, highlighting its effectiveness in drawing talent whose skills and values align with the company's culture and ethos. To empirically investigate HR practices within an employer branding strategy, specifically during the pre-recruitment stage, a quantitative research design was adopted. Data were collected through two separate questionnaires targeting active and potential candidates and cu ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/58313
ND
58313
Εναλλακτικός τίτλος
Employer branding strategy in the pre-recruitment stage: HR practices and outcomes for candidates and employees: an empirical approach
Συγγραφέας
Παναγιωτίδου, Σοφία (Πατρώνυμο: Ανδρέας)
Ημερομηνία
2025
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Σχολή Επιστημών Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Μιχαήλ Δημήτριος
Κάτου Αναστασία
Βασιλειάδης Χρήστος
Βούζας Φώτιος
Γκορέζης Παναγιώτης
Κλουτσινιώτης Παναγιώτης
Θερίου Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Οργανωσιακή συμπεριφορά και Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
Λέξεις-κλειδιά
Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού; Πρακτικές προσέλκυσης και διακράτησης ταλέντων; Στρατηγική διαμόρφωσης ταυτότητας εργοδότη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.