Ένα υπολογιστικό μοντέλο για τον υπολογισμό των δυναμικών αποκρίσεων πλοίων μετά από κατάκλυση λόγω ρήγματος με την μέθοδο των SPH

Περίληψη

Η επιβιωσιμότητα των πλοίων κατόπιν βλάβης που οδηγεί σε εισροή υδάτων αποτελεί μία σημαντική προτεραιότητα της σχεδίασης ενός πλοίου. Η σπουδαιότητα του προβλήματος αναδεικνύεται από τη συνεχή προσπάθεια των ρυθμιστικών αρχών για την ανάπτυξη νέων κανονισμών ή για τη βελτίωση των ήδη υπαρχόντων, στοχεύοντας σε όλο και υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας. Η ανάπτυξη λογισμικών για την προσομοίωση της συμπεριφοράς ενός πλοίου κατά τη διάρκεια της κατάκλυσης των στεγανών χώρων μέσω ενός ρήγματος της γάστρας μπορεί να βοηθήσει στη βαθύτερη κατανόηση του φαινομένου και στην καλύτερη αξιολόγηση του κινδύνου λόγω της εισροής υδάτων. Οι μεθοδολογίες προσομοίωσης που αναπτύχθηκαν διαχρονικά για τη μελέτη της κατάκλυσης άθικτων χώρων λόγω ρήγματος, καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα λύσεων, από απλουστευμένες θεωρήσεις βασιζόμενες στην αντιμετώπιση του νερού ως μια πρόσθετη μάζα που κινείται μαζί με το πλοίο, μέχρι πιο σύνθετες μεθοδολογίες CFD, οι οποίες μπορούν να επιλύσουν ταυτόχρονα τη ροή του νερού μέσα και ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Ship survivability in damaged condition has always been considered a major aspect of the design process, with its importance being illustrated in the continuous effort of the regulatory bodies to legislate towards higher safety standards, along with the rationalization of the survivability assessment procedure. The development of software for the simulation of the ship’s response during a flooding event caused by a hull breach that damages her watertight integrity, can provide insight on the relevant phenomena and the assessment of the associated hazard. Flooding simulation methodologies stretch from simplified models based on lumped mass assumptions, namely treating the floodwater as an added weight on the ship, to more sophisticated numerical field methods, such as grid-based or particle-based CFD schemes that can simulate the floodwater motion inside the flooded compartment and/or the flow around the vessel. It is evident that the accuracy of each flooding simulation tool depends on ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 1/2027)
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/58308
ND
58308
Εναλλακτικός τίτλος
A computational model for the prediction of the dynamic responses of ships in damaged condition with the method of smoothed particles hydrodynamics
Συγγραφέας
Δαφέρμος, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
Ζαραφωνίτης Γεώργιος
Σπύρου Κωνσταντίνος
Παπαδάκης Γεώργιος
Μπελιμπασάκης Κωνσταντίνος
Κονοβέσης Δημήτριος
Ριζιώτης Βασίλειος
Παπανικολάου Απόστολος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΆλλες Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογίες ➨ Μηχανική και Τεχνολογίες, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Υπολογιστική υδροδυναμική; Επιβιωσιμότητα φορτηγών και επιβατηγών πλοίων; Δυναμική απόκριση πλοίων; Προσομοιώσεις κατάκλυσης πλοίων; Ευστάθεια κατόπιν βλάβης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.