Δημιουργία και αξιολόγηση ενός αυτόνομου, δικτυακού αλλά και διαδικτυακού λογισμικού λογοθεραπευτικής παρέμβασης
Περίληψη
Η παρούσα διατριβή επικεντρώνεται στην ανάπτυξη και την αξιολόγηση λογισμικών παρέμβασης για παιδιά προσχολικής ηλικίας με διαταραχές λόγου και επικοινωνίας, αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις που ανέδειξε η πανδημία COVID-19 στην παροχή λογοθεραπευτικών υπηρεσιών. Η πανδημία ανέδειξε την ανάγκη για απομακρυσμένη πρόσβαση σε υπηρεσίες λογοθεραπείας και για τη χρήση ψηφιακών εργαλείων και διαδικτυακών συστημάτων λογοθεραπείας (OST). Ωστόσο, αυτά τα συστήματα παρουσιάζουν τεχνικά εμπόδια, όπως το ψηφιακό χάσμα και η πολυπλοκότητα στην πλοήγηση, ιδιαίτερα για προσχολικής ηλικίας με γνωστικές διαταραχές ή περιορισμένη τεχνολογική επάρκεια. Η έρευνα αναπτύσσει δύο λογισμικά που προσομοιώνουν ρεαλιστικές καταστάσεις: το πρώτο λογισμικό είναι κλειστού τύπου και προσομοιώνει τη διαδικασία του πρωινού, μεσημεριανού και βραδινού γεύματος, ενώ το δεύτερο λογισμικό είναι ανοικτού τύπου και προσομοιώνει το θεραπευτικό περιβάλλον και τα διάφορα παιχνίδια που παίζουν τα παιδιά κατά τη διάρκεια μιας κλα ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
This thesis focuses on the development and evaluation of intervention software for preschool children with speech and communication disorders, addressing the challenges highlighted by the COVID-19 pandemic in the provision of speech therapy services. The pandemic has highlighted the need for remote access to speech therapy services and for the use of digital tools and Online speech therapy (OST) systems. However, these systems present technical barriers, such as the digital divide and complexity in navigation, particularly for preschoolers with cognitive impairments or limited technological proficiency. The research develops two software that simulates realistic situations: the first software is closed-ended and simulates the process of breakfast, lunch and dinner, while the second software is open-ended and simulates the therapeutic environment and the various games children play during a classic intervention. These software’s are designed to work on devices running Windows, macOS, An ...
περισσότερα
![]() | Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα
(μέχρι και: 1/2027)
|
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.