Η χρήση του παιχνιδιού στην εκπαίδευση και ανάπτυξη δεξιοτήτων των παιδιών με αυτισμό: θέσεις και απόψεις γονέων και εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης

Περίληψη

Σύμφωνα με την βιβλιογραφική ανασκόπηση το παιχνίδι, ως μια από τις σημαντικότερες ασχολίες του παιδιού, αποτελεί πρωταρχικό παράγοντα ανάπτυξης και ασκεί καθοριστική επιρροή στη διαδικασία της μάθησης. Το καλό παιχνίδι θέτει τις βάσεις για την άρτια ανάπτυξη του παιδιού και καλύπτει ένα μεγάλο εύρος δεξιοτήτων, όπως αισθητικές, κινητικές, νοητικές και κοινωνικές. Προσφέροντας στο παιδί τις ιδανικές συνθήκες ψυχαγωγίας, επενδύουμε στο μέλλον του και συμβάλλουμε με τον καλύτερο τρόπο στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς του. Στόχος της παρούσας ερευνητικής πρότασης είναι οι θέσεις και απόψεις των γονέων και των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης για την σημασία που έχει το παιχνίδι στη μαθησιακή διαδικασία των παιδιών με αυτισμό. Η έρευνα διεξήχθη σε σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ο ερευνητικός πληθυσμός για το πρώτο ερευνητικό ερώτημα είναι 80 γονείς παιδιών με αυτισμό και για το δεύτερο ερώτημα υπάρχουν 150 εκπαιδευτικοί ειδικής εκπαίδευσης στην πρωτοβ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

According to the literature review, play, as one of the most important activities of the child, is a primary factor of development and has a decisive influence on the learning process. Good play lays the foundation for the perfect development of the child and covers a wide range of skills, such as aesthetic, motor, mental and social. By offering the child the ideal conditions of entertainment, we invest in his future and contribute in the best way to the formation of his personality. The aim of this research proposal is the positions and views of parents and teachers of special education and training on the importance of play in the learning process of children with autism. The research was conducted in primary and secondary schools. The research population for the first research question is 80 parents of children with autism and for the second question there are 150 special education teachers in primary and secondary education. Our sample was selected as representative of the populati ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Según la revisión de la literatura, el juego, como una de las actividades más importantes del niño, es un factor primordial en el desarrollo y ejerce una influencia decisiva en el proceso de aprendizaje. El buen juego sienta las bases para el correcto desarrollo del niño y abarca una amplia gama de habilidades, como las estéticas, motrices, mentales y sociales. Ofreciendo al niño las condiciones ideales de entretenimiento, invertimos en su futuro y contribuimos de la mejor manera a la formación de su personalidad. El objetivo de esta propuesta de investigación son las posiciones y opiniones de padres y profesores de educación especial sobre la importancia del juego en el proceso de aprendizaje de los niños con autismo. La investigación se llevó a cabo en escuelas primarias y secundarias. La población de investigación para la primera pregunta de investigación es de 80 padres de niños con autismo y para la segunda pregunta son 150 profesores de educación especial en e ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/58076
ND
58076
Εναλλακτικός τίτλος
The use of the game in the education and development skills of children with autism: positions and views of parents and teachers of special education educators
El uso del juego en las habilidades de educación y desarrollo de niños con autismo: opiniones y puntos de vista de padres y maestros de educación especial
Συγγραφέας
Θανοπούλου, Αθανασία (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Universidad de Córdoba. School of Education Sciences
Εξεταστική επιτροπή
Marín – Díaz Verónica
Fernández – Robles Bárbara
Martínez Pérez Vicent
Sampedro Requena Begoña Esther
Barroso Osuna Julio
Cáceres Reche Pilar
Vega Gea Esther Maria
Trujillo Torres Juan Manuel
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Ειδική εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Αυτισμός; Παιχνίδι; Ανάπτυξη δεξιοτήτων; Γονείς; Εκπαιδευτικοί
Χώρα
Ισπανία
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.