Διερεύνηση των παραγόντων που επιδρούν στην πρόθεση χρήσης και στην υιοθέτηση των παρεχόμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών των πρακτόρων συζήτησης τεχνητής νοημοσύνης
Περίληψη
Η ταχεία ενσωμάτωση των τεχνολογιών Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) έχει βελτιώσει σημαντικά την επικοινωνία μεταξύ των επιχειρήσεων και των πελατών τους, ιδίως μέσω της χρήσης των πρακτόρων τεχνητής νοημοσύνης (chatbots), οι οποίοι διευκολύνουν τη συνεχή αλληλεπίδραση με τους πελάτες και την παροχή υπηρεσιών, κυρίως μεταξύ των νεότερων δημογραφικών ομάδων που συμμετέχουν συχνά στην ψηφιακή επικοινωνία. Η παρούσα διατριβή διερευνά τους παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση και τη συνεχή χρήση των chatbots μεταξύ των φοιτητών πανεπιστημίων στην Ελλάδα, εφαρμόζοντας το μοντέλο της Ενοποιημένης Θεωρίας Αποδοχής και Χρήσης της Τεχνολογίας ( UTAUT2) σε συνδυασμό με μεταβλητές ποιότητας υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας. Η έρευνα εξετάζει τις προθέσεις υιοθέτησης τόσο των μη χρηστών όσο και τον χρηστών, τον ρόλο της ποιότητας των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας στη διαμόρφωση της εμπιστοσύνης και της ικανοποίησης των τελευταίων και τους καθοριστικούς παράγοντες που επιδρούν στην προθέση συνέχισης χρήσης ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The rapid integration of Artificial Intelligence (AI) technologies has significantly enhanced communication between businesses and their customers, particularly through the use of chatbots. These AI-powered agents facilitate continuous customer interaction and service delivery, particularly among younger demographics who frequently engage in digital communication. This dissertation investigates the factors that influence the adoption and continued use of chatbots among university students in Greece, applying the Unified Theory of Acceptance and Use of Technology (UTAUT2) model in conjunction with mobile service quality variables. The research examines non-users' adoption intentions, the role of mobile service quality in shaping users' trust and satisfaction, and the determinants of continued use intentions after adoption. Data was collected separately from two groups: 411 university students who had not yet used chatbots and 312 students who were already users. The non-user group was s ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (3.62 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.