Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την επαγγελματική τους ανάπτυξη: διερεύνηση της ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών της δημόσιας δημοτικής εκπαίδευσης υπό το πρίσμα των προκλήσεων του 21ου αιώνα

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή πραγματεύεται τη διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών της δημόσιας δημοτικής εκπαίδευσης για την επαγγελματική ανάπτυξη και ενδοϋπηρεσιακή επιμόρφωση υπό το πρίσμα των προκλήσεων του 21ου αιώνα, στην εποχή της εκπαίδευσης για την παγκόσμια πολιτειότητα μέσα από μία οικοσυστημική θεώρηση. Αναδεικνύει την αδυναμία των παραδοσιακών μοντέλων επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών να ανταποκριθούν στις σύγχρονες κοινωνικο-εκπαιδευτικές προκλήσεις, επιχειρώντας, μέσα από μία κριτική αναζήτηση, να συνθέσει τα θετικά και δυναμικά χαρακτηριστικά των υφιστάμενων μοντέλων για να προτείνει ένα νέο ολιστικό-μετασχηματιστικό μοντέλο λαμβάνοντας υπόψη τους σημαντικότερους παράγοντες επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών στον 21ο αιώνα σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία. Η κριτική ανασκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας και των επίσημων εκθέσεων υπερεθνικών οργανισμών συνέβαλε στον προσδιορισμό των θεματικών διαστάσεων και των στόχων της μελέτης για τη διενέργεια έρευνα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present PhD thesis investigates primary teachers’ perceptions as regards their professional development and in-service training in light of the 21st-century challenges in the era of global citizenship education through an ecosystemic perspective. It highlights the weakness of traditional professional development models to respond to the modern socio-educational challenges by attempting to combine synthetically the positive and dynamic elements of existing models, via a critical quest, in order to suggest a new holistic-transformative model taking into consideration the main factors contributing to teachers’ professional development in the 21st century according to the scholarly literature. The critical review of the international bibliography and official reports issued by supranational organizations contributed to defining the thematic dimensions and specific objectives of the study in order to conduct a mixed-method empirical research by combining quantitative with qualitative me ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 1/2027)
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/57740
ND
57740
Εναλλακτικός τίτλος
Teachers’ perceptions of their professional development: investigating state primary teachers’ in-service training in the light of 21st-century challenges
Συγγραφέας
Τζώτζου, Μαρία (Πατρώνυμο: Διομήδης)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Εξεταστική επιτροπή
Πούλου Μαρία
Καραλής Αθανάσιος
Υφαντή Αμαλία
Κουστουράκης Γεράσιμος
Μπάλιας Ευστάθιος
Φραγκούλης Ιωσήφ
Βαλκάνος Ευθύμιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Προκλήσεις 21ου αιώνα; Επαγγελματική ανάπτυξη; Ενδοϋπηρεσιακή επιμόρφωση; Αναστοχασμός; Μετασχηματισμός ρόλου εκπαιδευτικού; Μοντέλα επαγγελματικής ανάπτυξης; Ολιστικό-μετασχηματιστικό μοντέλο; Παράγοντες επαγγελματικής ανάπτυξης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.