Πως το σχολείο του δάσους υποστηρίζει συμπεριληπτικές πρακτικές: παρατηρήσεις παιδικής δραστηριοποίησης και απόψεις εκπαιδευτικών και γονέων σε ένα αγγλικό δημοτικό σχολείο

Περίληψη

Η μελέτη αυτή εξέτασε την προσέγγιση του σχολείου του δάσους ως ένα τρόπο για την πρόσβαση όλων των παιδιών στην υπάιθρια εκπαίδευση. Κατά την υλοποίησή της, η μελέτη συνέδεσε τις αξίες και τις φιλοσοφικές αρχές της υπάιθριας εκπαίδευσης με αυτές της συμπερίληψης. Ένα βασικό χαρακτηριστικό του σχολείου του δάσους είναι ότι ενθαρρύνει δραστηριότητες εκκινούμενες από τα παιδιά, προκειμένου να εμπλέξει τους μαθητές στη μαθησιακή διαδικασία. Έτσι, η μελέτη εξέτασε πώς το σχολείο του δάσους θα μπορούσε να καλύψει τις ανάγκες των μαθητών, συμπεριλαμβανομένων μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες. Το ερευνητικό ερώτημα προσεγγίστηκε μέσα από ένα διερευνητικό ενσωματωμένο ερευνητικό σχέδιο μελέτης περίπτωσης στο πλαίσιο ενός μικτού τύπου ερευνητικού παραδείγματος, το οποίο καθοδηγήθηκε από τον κριτικό ρεαλισμό. Το κύριο ερευνητικό εργαλείο ήταν η κλίμακα εμπλοκής του Leuven, με στόχο παιδιά σε τρία διαφορετικά περιβάλλοντα. Οι παρατηρήσεις πραγματοποιήθηκαν ενώ τα παιδιά μά ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This study examined the Forest School approach as a way for all children to access outdoor education. In so doing, this study related the values and philosophical principles of outdoor education and inclusion. A key characteristic of Forest School is that it encourages child-led activities to involve pupils in the learning process. Hence, this study examined the way the Forest School could facilitate the needs of pupils, including pupils with special educational needs and/or disability. The research question was approached through an exploratory embedded case study research design within a mixed-methods research paradigm informed by critical realism. The primary research tool was the Leuven Scale of Involvement and targeted children in three different settings. The observations took place while the children were learning in the outdoors at a Forest School, while they were learning indoors, and at playtime during recess. To triangulate the research methods, the study was enhanced by a q ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/57674
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/57674
ND
57674
Εναλλακτικός τίτλος
How forest school supports inclusive practices: observations of child engagement and views of teachers and parents in one english primary school
Συγγραφέας
Σταυριανός, Αλέξανδρος (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Anglia Ruskin University
Εξεταστική επιτροπή
Burch Sarah
Nikiforidou Zoi
Pratt-Adams Simon
Luff Paulette
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Ειδική εκπαίδευση
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Κριτικός ρεαλισμός; Μάθηση σε βάθος; Σχολείο του δάσους; Ειδική αγωγή; Υπαίθρια εκπαίδευση; Βιωματική εκπαίδευση
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)