Λήψη αποφάσεων σε πολυπρακτορικά συστήματα για κυκλοφορία χωρίς λωρίδες

Περίληψη

Η πρόοδος της τεχνολογίας και των μεθόδων στον τομέα των μεταφορών, και πιο συγκεκριμένα στον αυτοματισμό των οχημάτων, οδηγεί σε ερευνητικές προσπάθειες που εξετάζουν την ύπαρξη και την ενσωμάτωση Αυτοματοποιημένων Οχημάτων (Automated Vehicles, AV) στην κυκλοφορία. Σε μια μελλοντική εποχή που θα υπάρχουν περιβάλλοντα κυκλοφορίας χωρίς οχήματα οδηγούμενα από ανθρώπους, έννοιες που σήμερα φαίνονται βαθιά ριζωμένες μπορεί μελλοντικά να ξεπεραστούν, λόγω των βελτιωμένων δυνατοτήτων παρατήρησης, υπολογιστικής ισχύος και επικοινωνίας των AV σε σύγκριση με τους ανθρώπινους οδηγούς. Σαφώς, οι δυνατότητες επικοινωνίας των AV—εισάγοντας την έννοια των Συνδεδεμένων και Αυτοματοποιημένων Οχημάτων (Connected and Automated Vehicles, CAV)—παρουσιάζουν νέες δυνατότητες για συντονισμένη συμπεριφορά. Για αυτό το σκοπό, το TrafficFluid είναι ένα ερευνητικό έργο που εξετάζει την εγκατάλειψη της έννοιας της λωρίδας σε περιβάλλοντα που αποτελούνται αποκλειστικά με CAV. Οι δύο κύριες πτυχές που εξετάζονται ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The technological and methodological progress in the field of transportation, and more specifically in vehicle automation, gives rise to research endeavours that address the existence and incorporation of Automated Vehicles (AVs) in traffic. In a future era of traffic environments without human-driven vehicles, concepts that today appear deeply-rooted might become outdated due to the enhanced observational, computational and communication capabilities of AVs when compared to human drivers. Clearly, the communication capabilities of AVs—introducing the notion of Connected and Automated Vehicles (CAVs)—unfold unprecedented possibilities for coordinated behaviour. To this end, TrafficFluid is a research project that examines the abandonment of the lane-principle in environments solely populated with CAVs. The two primary investigated aspects involve: (a) lane-free vehicle movement, meaning that CAVs are no longer restricted to specific lane-placements and can fully mobilize the available ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 9/2026)
DOI
10.12681/eadd/57453
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/57453
ND
57453
Εναλλακτικός τίτλος
Multiagent decision making for lane-free traffic
Συγγραφέας
Τρουλλινός, Δημήτριος (Πατρώνυμο: Αντώνιος-Γεώργιος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πολυτεχνείο Κρήτης. Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
Εξεταστική επιτροπή
Παπαγεωργίου Μάρκος
Χαλκιαδάκης Γεώργιος
Παπαμιχαήλ Ιωάννης
Δοϊτσίδης Ελευθέριος
Σαμολαδάς Βασίλειος
Λαγουδάκης Μιχαήλ
Farinelli Alessandro
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική ➨ Τεχνητή νοημοσύνη
Λέξεις-κλειδιά
Πολυπρακτορικά συστήματα; Κυκλοφορία αυτόματων οχημάτων χωρίς λωρίδες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.