Συνδημιουργώντας το μέλλον: ένα ταξίδι ψηφιακής διαμόρφωσης χώρου (placemaking) από τη στρατηγική ανάπτυξη της επαυξημένης πραγματικότητας στη συμμετοχή της κοινότητας μέσω της διαμεσικής αφήγησης για την αναζωογόνηση του τοπικού κέντρου της πόλης

Περίληψη

Αυτή η ερευνητική εργασία αποτελεί μια πρακτικά προσανατολισμένη εξερεύνηση για την αναζωογόνηση του κέντρου της πόλης Huyton, στην περιοχή Knowsley, μια κοινότητα που αναζητά νέα πνοή. Το κύριο θέμα του έργου είναι η διαμόρφωση του δημόσιου χώρου (placemaking), που προσεγγίζεται ως μια συνεργατική διαδικασία η οποία εναρμονίζει τον ιεραρχικό στρατηγικό σχεδιασμό του τοπικού Δήμου, που είναι ο φορέας υλοποίησης και χορηγός αυτού του έργου, με τη δημιουργική συμμετοχή της κοινότητας. Ο κύριος στόχος είναι να εξαχθούν πολύτιμες γνώσεις για μια ψηφιακή, συμμετοχική στρατηγική διαμόρφωσης δημόσιου χώρου που θα αναζωογονήσει τις τοπικές περιοχές, ανταποκρινόμενη στις κοινωνικές ανάγκες. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, το έργο ξεκίνησε με στενή συνεργασία με αξιωματούχους του Δημοτικού Συμβουλίου της Μητροπολιτικής Περιοχής του Knowsley για την αξιολόγηση ψηφιακών πρωτοτύπων και τη δημιουργία μιας ψηφιακής εμπειρίας αστικού τοπίου για το κέντρο της πόλης. Αυτή η κοινή προσπάθεια οδήγησε σ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This research project represents a practice-oriented exploration centred on the revitalisation of Huyton town centre in Knowsley, an area in need of rejuvenation. Its primary focus is on placemaking, viewed as a collaborative approach that harmonises the top-down strategic planning of the local Council, the initiator and sponsor of this project, with the creative involvement of the community. The main aim is to derive insights for a participatory digital placemaking strategy that revitalises local areas in line with societal needs. To attain this objective, the project began by closely working with officials from the Knowsley Metropolitan Borough Council to review digital prototypes and create a streetscape experience for the town centre. This joint effort culminated in an external creative company's procurement for developing a Mobile AR app. Concurrently, another facet of the research involved community workshops. These workshops employed a storytelling approach to envision the futur ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/57385
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/57385
ND
57385
Εναλλακτικός τίτλος
Co-creating the future: a digital placemaking journey from strategic augmented reality development to community engagement via transmedia storytelling for local town centre revitalisation
Συγγραφέας
Χατζητρύφωνος, Πασχάλης (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Liverpool John Moores University. Faculty of Arts, Professional and Social Studies Liverpool. Screen School
Εξεταστική επιτροπή
Symons Jessica
Wright Mark
Smith Mark
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες ➨ Ανθρωπιστικές επιστήμες, διεπιστημονική προσέγγιση
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες ➨ Ανθρωπιστικές επιστήμες, άλλοι τομείς
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΚοινωνική και Οικονομική Γεωγραφία ➨ Αστικές μελέτες
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΚοινωνική και Οικονομική Γεωγραφία ➨ Χωροταξικός και Πολεοδομικός σχεδιασμός
Λέξεις-κλειδιά
Ψηφιακή δημιουργία τόπου; Πολιτικές αστικής αναγέννησης; Διαμεσική αφήγηση; Εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας; Συν-δημιουργία αξίας; Σχεδιαστική μυθοπλασία; Μελέτες του μέλλοντος; Συμμετοχική δημιουργία τόπου; Δημιουργία τόπου; Εμπλοκή της κοινότητας; Συμμετοχική αστική αναγέννηση
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.