Aνασκόπηση της διαδικτυακής εκμάθησης ξένων γλωσσών με έμφαση στα γαλλικά ως ξένη γλώσσα και στη διδακτική της γαλλικής στον ψηφιακό κόσμο: κριτική προσέγγιση των πλεονεκτημάτων, των μειονεκτημάτων και προτάσεις για περαιτέρω ανάπτυξη
Περίληψη
Αυτή η εργασία στοχεύει στον απολογισμό της τρέχουσας κατάστασης της διαδικτυακής μάθησης σε τρεις ευρωπαϊκές χώρες, τη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ελλάδα, από μια συγκριτική σκοπιά κατά τη διάρκεια της ερευνητικής περιόδου που εκτείνεται μεταξύ Οκτωβρίου 2011 και Μαρτίου 2015. Η μελέτη επικεντρώνεται στα γαλλικά ως ξένη γλώσσα και την επιστήμη της διδασκαλίας της γλώσσας στο εικονικό σύμπαν και ρίχνει φως στις εκπαιδευτικές και τεχνικές πτυχές αυτού του μοντέλου κατάρτισης. Ένας από τους κύριους σκοπούς του είναι να εξετάσει τη θέση της ηλεκτρονικής μάθησης στις χώρες που μελετήθηκαν προκειμένου να δούμε τι αντίκτυπο μπορούν να έχουν οι διαφορές τους στην κοινωνικοοικονομική κατάσταση και το πολιτιστικό και εκπαιδευτικό πλαίσιο στην εκμάθηση γλωσσών, τη διδακτική της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (FAD) και τις προοπτικές του. Η μικτή μέθοδος έρευνας (ποιοτική και ποσοτική) υιοθετείται με την ανάλυση βάσεων δεδομένων στον τομέα της διδασκαλίας γλωσσών και διεθνών περιοδικών που σχετίζονται ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The purpose of this study is to provide a comparative inventory of the current status of online learning in the three European countries Germany, France and Greece for the period between October 2011 and March 2015. The study focuses on the learning of French as a foreign language as well as on the scientific side of foreign language teaching in the virtual world and sheds light on the pedagogical and technical aspects of this educational model. One of the principal objectives is to examine the status of e-learning in the three countries in order to deduce what impact the differences in socio-economic conditions and cultural and educational framework have on electronic language learning, didactics and their perspectives. A mixed method (qualitative and quantitative) was used. The basic elements are the examination of databases in the field of foreign language didactics and in the systematic processing of the relevant international specialist literature. The use of questionnaires comple ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Le présent travail vise à dresser un état de lieux de la situation actuelle de l’apprentissage en ligne dans trois pays européens, l’Allemagne, la France et la Grèce, sous une optique comparative durant la période de recherche s’étalant entre octobre 2011 et mars 2015. L’étude privilégie le français langue étrangère et la science de la didactique des langues dans l’univers virtuel et met la lumière sur des aspects pédagogiques et techniques de ce modèle de formation. Une de ses finalités principales est d’envisager la place du e-learning dans les pays étudiés afin de constater quel impact leurs différences de conjoncture socio-économique et de cadre culturel et éducatif peut avoir sur l’apprentissage des langues, la didactique de la formation à distance (FAD) et ses perspectives. La méthode mixte de recherche (qualitative et quantitative) est adoptée avec l’interrogation des bases de données du domaine de la didactique des langues et des revues internationales portant sur la formation ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (4.22 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.