Λειτουργική διαχείριση διακινδύνευσης πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου

Περίληψη

Η προτεινόμενη μελέτη είχε εκτελεστεί πίσω από την προϋπόθεση της πρότασης μεθοδολογίας για την εκτίμηση την τρέχουσα λειτουργική διακινδύνευση των πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου. Ως εκ τούτου, έχει διεξαχθεί μια αξιολόγηση διακινδύνευσης υψηλού επιπέδου για την αξιολόγηση της απόδοσης ασφάλειας της μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου. Αυτό περιλάμβανε το προπαρασκευαστικό βήμα για τον καθορισμό των ορίων του προβλήματος, τον προσδιορισμό κινδύνου για την ιεράρχηση των αιτιών και των αποτελεσμάτων, την ανάλυση διακινδύνευσης για την ποσοτικοποίηση της διακινδύνευσης και την εκτίμηση διακινδύνευσης για την αξιολόγηση της σημασίας και της αποδοχής της εκτιμώμενης διακινδύνευσης. Οι σχετικές πτυχές που λαμβάνονται υπόψη αποτελούνται από τη λειτουργία του σκάφους (μεταφορά ωφέλιμου φορτίου), τη φάση λειτουργίας (θαλάσσια μεταφορά), τις εξωτερικές (καιρικές συνθήκες, πορεία) και τις εσωτερικές (φορτία) επιρροές, την κατηγορία ατυχήματος (βύθιση) και την διακινδύνευση που σχετίζεται με πλήρωμα (θα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The proposed study had been performed behind the premise of proposing a methodology for estimating the current operational risk of bulk carriers. Hence, a high level risk assessment has been conducted for evaluating the safety performance of dry bulk cargo transportation. This included the preparatory step for setting the problem's boundary limits, hazard identification for the prioritization of causes and effects, risk analysis for the quantification of risks and risk evaluation for assessing the significance and the acceptability of the estimated risk. The relevant aspects that are taken into account consist of the vessel's function (carriage of payload), operational phase (ocean transit), external (weather conditions, routeing) and internal (cargoes) influences, accident category (foundering) and the risk associated with crew (fatalities) and property (loss of vessel and cargo). Apparently, many factors were competing for attracting attention, and therefore, the Pareto principle was ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/57335
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/57335
ND
57335
Εναλλακτικός τίτλος
Operational risk management of bulk carriers
Συγγραφέας
Ψαρρός, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Αδαμάντιος)
Ημερομηνία
2008
Ίδρυμα
Universities of Glasgow and Strathclyde
Εξεταστική επιτροπή
Vassalos Dracos
Konovessis Dimitris
Kara Fuat
de Kat Jan Otto
Lee Byung Suk
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΆλλες Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογίες ➨ Μηχανική, διεπιστημονική προσέγγιση
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Διοικητική Επιστήμη και Επιχειρησιακή Έρευνα
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Επιστήμη λήψης αποφάσεων
Λέξεις-κλειδιά
Διακινδύνευση; Λειτουργική διαχείριση διακινδύνευσης; Μεθοδολογία; Θαλάσσιες μεταφορές; Λήψη αποφάσεων; Ανάλυση κόστους κύκλου ζωής; Αποδοτικότητα κόστους; Ανάπτυξη κανόνων και κανονισμών ναυτιλίας; Πλοίο χύδην φορτίου; Ασφάλεια; Παρέτο; Μπαεσιανά δίκτυα
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.