Συστήματα τοπικού και ολικού ενεργητικού ελέγχου θορύβου σε οχήματα

Περίληψη

Ο θόρυβος στις καμπίνες των μέσων μεταφοράς, που προέρχεται κυρίως από τα συστήματα πρόωσης καθώς και την αλληλεπίδραση τους με το περιβάλλον (π.χ. άνεμος, δρόμος, κύματα), αποτελεί έναν σημαντικό παράγοντα που υποβαθμίζει την ακουστική άνεση των επιβατών. Ειδικά στις χαμηλές συχνότητες, όπου συνήθως είναι συγκεντρωμένη η ακουστική ενέργεια στις εν λόγω διαταραχές, η δυνατότητα χρήσης συμβατικών παθητικών τεχνικών ηχομόνωσης είναι μειωμένη, μιας και το βάρος και το πάχος αυτών των παθητικών δομών αυξάνεται με την αύξηση του μήκους κύματος των ακουστικών διαταραχών. Σκοπός της παρούσας διδακτορικής διατριβής είναι η ανάπτυξη και η αξιολόγηση καινοτόμων συστημάτων ολικού και τοπικού ενεργητικού ελέγχου θορύβου σε καμπίνες μικρών αεροσκαφών και σκαφών αναψυχής. Οι προτεινόμενες μέθοδοι, εστιάζουν αφενός στη βελτίωση της απόδοσης των υπαρχόντων τεχνικών και αφετέρου στη δυνατότητα ενσωμάτωσης σε πραγματικές εφαρμογές. Έτσι, αρχικά δίνεται έμφαση στην ανάπτυξη ενός συστήματος τοπικού ελέγχο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Excessive noise in vehicle cabins, particularly from the propulsion systems and their interaction with the environment (e.g., wind, road, waves),significantly diminishes the acoustic comfort of passengers. At low frequencies, where acoustic energy is typically concentrated in these disturbances, the feasibility of using conventional passive sound insulation techniques is limited due to the increased weight and thickness of these structures as the wavelength of the acoustic disturbances increases. The primary objective of this doctoral thesis is to devise and evaluate innovative systems for global and local active noise control in the cabins of small aircraft and yachts. The proposed methods focus on enhancing the performance of existing techniques, while also exploring the potential for integration into real-world applications. Initially, the focus is on developing a local active noise control system, known as the active headrest, which is installed at the front headrest of the passeng ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/57305
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/57305
ND
57305
Εναλλακτικός τίτλος
Local and global active noise control systems in vehicle cabins
Συγγραφέας
Μυλωνάς, Δημήτριος (Πατρώνυμο: Επαμεινώνδας)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου
Εξεταστική επιτροπή
Αντωνιάδης Ιωάννης
Προβατίδης Χριστόφορος
Κουλοχέρης Δημήτριος
Σπιτάς Βασίλειος
Κυριακόπουλος Κωνσταντίνος
Σαραβάνος Δημήτριος
Χρυσοχοΐδης Νικόλαος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού ➨ Μηχανική ήχου
Λέξεις-κλειδιά
Τοπικός ενεργητικός έλεγχος θορύβου; Ολικός ενεργητικός έλεγχος θορύβου; Ακύρωση θορύβου; Θόρυβος καμπίνας αεροσκάφους
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.