Κατευθυντήριες γραμμές για την ψυχολογική υποστήριξη στην εκπαίδευση μεταναστών στην Ελλάδα

Περίληψη

Η εκπαίδευση των προσφύγων έχει εξελιχθεί σε σημαντικό και πιεστικό θέμα για ανθρώπους σε όλο τον κόσμο (Dryden-Peterson, 2016). H Ελλάδα έχει εξελιχθεί σε μια ασφαλή ενδιάμεση τοποθεσία όπου μπορούν να ζητήσουν οι πρόσφυγες άσυλο. Ως αποτέλεσμα, ορισμένες περιοχές της χώρας έχουν μετατραπεί σε μεταβατική προσωρινή στέγαση για τους πρόσφυγες, πριν αυτοί να ταξιδέψουν σε τελικούς προορισμούς σε άλλες χώρες της Ευρώπης (Αρβανίτης et al., 2019). Μετά την ευρωπαϊκή προσφυγική κρίση που σημειώθηκε το 2015, περισσότεροι από 850.000 πρόσφυγες έφτασαν στην Ελλάδα μέσα σε δύο χρόνια, από χώρες όπως η Συρία (56%), το Αφγανιστάν (24%), και το Ιράκ (10%) (CEAR, 2017). Δεδομένου ότι οι πρόσφυγες άρχισαν να είναι όλο και πιο παρόντες στο δημόσιο χώρο, η εκπαίδευση των προσφύγων έγινε εθνικό ζήτημα στην Ελλάδα (Αρβανίτης, 2021). Τα εκπαιδευτικά συστήματα έχουν δεχθεί μεγάλη πίεση να καλωσορίσουν και ναενσωματώσουν τα παιδιά πρόσφυγες και τις ιδιαίτερες ανάγκες τους. Προς αυτόν τον στόχο, τα εκπαιδε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Refugee education has developed into an important and pressing issue for people around the world (Dryden-Peterson, 2016). Greece has grown into a safe intermediate location where refugees can ask for asylum. As a result, certain areas of the country have been turned into transitional temporary housing for refugees, before they travel to final destinations in other countries of Europe (Arvanitis et al., 2019). After the European refugee crisis that took place in 2015, more than 850,000 refugees arrived in Greece within two years, from countries including Syria (56%), Afghanistan (24%), and Iraq (10%) (CEAR, 2017). Given that refugees started to be ever more present in the public arena, the education of refugees became a national issue in Greece (Arvanitis, 2021). Education systems have come under great pressure to welcome and integrate child refugees and their particular needs. Toward that aim, education systems have assumed numerous approaches, which have ranged from refugee integratio ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 9/2025)
DOI
10.12681/eadd/57270
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/57270
ND
57270
Εναλλακτικός τίτλος
Guidelines for psychological support in the training of tefugees in the Hellenic Republic
Συγγραφέας
Φασλή, Παναγιώτα (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
South-West University Neofit Rilski of Blagoevgrad. Faculty of Philosophy. Department of Psychology
Εξεταστική επιτροπή
Mancheva Rusanka
Hristova Tasevska Daniela
Atanasova Chavdarova Velislava
Stoykov Stoyanov Ivan
Virmozelova Angelova Natasha
Lyubenov Mavrodiev Stoil
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΨυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη ➨ Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Μετανάστες; Εκπαίδευση; Ψυχολογική υποστήριξη
Χώρα
Βουλγαρία
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.