Επιχειρηματική ηθική σε επιχειρήσεις fitness: οι αντιλήψεις των μάνατζερ και των μελών και η μεταξύ τους συσχέτιση από ηθική και νομική σκοπιά

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή διερευνά το ηθικό τοπίο του κλάδου «health & fitness» στην Ελλάδα. Ο στόχος της έρευνας αυτής ήταν πολυδιάσταστος, ήτοι: α) να εξετάσει τη συνολική εικόνα του ηθικού πλαισίου στον εν λόγω κλάδο, από την οπτική γωνία των διευθυντικών στελεχών και των καταναλωτών, β) να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο τα ατομικά χαρακτηριστικά των διευθυντικών στελεχών επηρεάζουν την ηθική φιλοσοφία τους, γ) να αξιολογήσει την αντίληψη των καταναλωτών σχετικά με την επιχειρηματική ηθική των γυμναστηρίων, δ) να διαπιστώσει πιθανή τμηματοποίηση της αγοράς βάσει της διαμορφωμένης αντίληψης των καταναλωτών περί επιχειρηματικής ηθικής των εν λόγω επιχειρήσεων, ε) να εξετάσει εάν η αντιλαμβανόμενη ηθική καταναλωτή μπορεί μέσα από την τμηματοποίηση της να προβλέψει την επιμέρους καταναλωτική συμπεριφορά, συγκεκριμένα την δια στόματος επικοινωνία, την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση των καταναλωτων. Για την επίτευξη των στόχων αυτών, η έρευνα χρησιμοποιεί τρεις διακριτές μελέτες: οι δύο πρώτες ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis explores the ethical landscape of the health & fitness industry in Greece. The objective of this research was multidimensional, namely: (a) to examine the overall picture of the ethical framework in this industry from the perspective of managers and consumers; (b) to investigate how individual characteristics of managers influence their ethical philosophy; (c) to assess consumers' perception of the business ethics of fitness & health clubs; (d) to identify possible market segmentation based on consumers' perception of the business ethics of these companies, (e) to examine whether consumer perceived ethicality can, through its segmentation, predict individual consumer behaviour, in particular word of mouth, consumer trust and loyalty. To achieve these objectives, the research used three distinct studies. In the first and second studies, the sample consisted of fitness center managers, and Forsyth's Ethics Position Questionnaire (EPQ) tool is used to assess their ethical phil ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/56833
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/56833
ND
56833
Εναλλακτικός τίτλος
Business ethics in the fitness industry: managers΄and members’ perceptions, and its relationship outcomes: legal and ethical perspectives
Συγγραφέας
Πασχαλίδου, Κατερίνα (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Τσίτσκαρη Ευστρατία
Αλεξανδρής Κωνσταντίνος
Φιλίππου Διονύσιος
Κουθούρης Χαρίλαος
Κώστα Γεώργιος
Ματσούκα Ουρανία
Υφαντίδου Γεωργία
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΦιλοσοφία, Ηθική και Θρησκεία ➨ Ηθική
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Διοικητική Επιστήμη και Επιχειρησιακή Έρευνα
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Επιχειρηματική ηθική; Αντιλαμβανόμενη ηθική; Καταναλωτική συμπεριφορά; Τμηματοποίηση αγοράς
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)