Συνδυασμένη προσομοίωση κινητήρων και αντιρρυπαντικών διατάξεων για την πρόβλεψη εκπομπών ρύπων σε μεταβατική λειτουργία

Περίληψη

Η ανάγκη για επίτευξη υψηλής αποδοτικότητας με ταυτόχρονη σημαντική μείωση των τελικών εκπομπών ρύπων, οδήγησε στην ανάπτυξη πιο προηγμένων συστημάτων κινητήρων και συσκευών μετεπεξεργασίας καυσαερίων, αυξάνοντας την πολυπλοκότητα. Αυτή η εξέλιξη περιλαμβάνει τόσο εξαρτήματα όσο και λογισμικά, υπογραμμίζοντας τον καθοριστικό ρόλο των στρατηγικών ελέγχου και των αλληλεπιδράσεων μεταξύ των διαφόρων συστημάτων ενός συστήματος κίνησης για την επίτευξη των απαιτητικών στόχων που έχουν τεθεί από τη νομοθεσία. Στα πλαίσια αυτής της εργασίας, συζητείται η ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης προσέγγισης προσομοίωσης κινητήρα και συστήματος αντιρρύπανσης για την πρόβλεψη εκπομπών ρύπων σε συνθήκες μεταβατικής λειτουργίας. Αυτές οι προσομοιώσεις είναι εργαλείο όχι μόνο για να εξετάσουν πώς διάφορες συνθήκες λειτουργίας και διατάξεις αντιρρυπαντικών συστημάτων επηρεάζουν τις τελικές εκπομπές, αλλά και για τον σχεδιασμό στρατηγικών για τη βελτίωση των συστημάτων ελέγχου εκπομπών. Στην ουσία, αυτή η έρευνα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The need to achieve high fuel efficiency while substantially reducing tailpipe emissions has driven the development of more advanced engine and after-treatment systems, increasing complexity. This advancement encompasses both hardware and software components, underscoring the pivotal role of the control strategies and the interaction among the various systems of a powertrain in meeting the demanding targets set by legislation. In the frame of this work, the development of an integrated engine and after-treatment simulation approach for the prediction of transient emissions is discussed. These simulations are not only instrumental in examining how diverse operating conditions and after-treatment setups influence emissions performance but also in formulating strategies to enhance emissions control systems. At its core, this research seeks to foster a deeper comprehension of the complex interactions between the engine and after-treatment systems, thereby facilitating the development of mo ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/56250
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/56250
ND
56250
Εναλλακτικός τίτλος
Integrated engine and aftertreatment modeling for transient emissions prediction
Συγγραφέας
Τζιόλας, Βασίλειος (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών. Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Θερμοδυναμικής
Εξεταστική επιτροπή
Κολτσάκης Γρηγόριος
Τομπουλίδης Ανανίας
Onorati Angelo
Ντζιαχρήστος Λεωνίδας
Σαμαράς Ζήσης
Χαραλάμπους Ονούφριος
Δημόπουλος Παναγιώτης
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού ➨ Θερμοδυναμική
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού ➨ Μηχανολογια οχημάτων
Λέξεις-κλειδιά
Κινητήρες Otto; Κινητήρες ντήζελ; Αντιρρύπανση κινητήρων; Συνδυασμένη προσομοίωση; Μεταβατική λειτουργία; Πρόβλεψη ρύπων; Θερμική διαχείριση; Βελτιστοποίηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.