Διερευνώντας τη συμβολή γλωσσικών, γνωστικών και πολιτισμικών παραγόντων στη διδακτική και οικοδόμηση γνώσης των θετικών επιστημών με επικέντρωση στα μαθηματικά και την πληροφορική
Περίληψη
Η νέα εποχή διακρίνεται από κοινωνικές, πολιτισμικές, γλωσσικές και εθνικές διαφορές. Στο σχολικό πλαίσιο που είναι μια μικρογραφία της κοινωνίας αποτυπώνονται οι διαφορές αυτές, έτσι γεννάται η ανάγκη για ένα «σχολείο για όλους». Ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να μεταφέρει τις γνώσεις ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών του. Η γλωσσική ανομοιογένεια μπορεί να προέρχεται από τις Μαθησιακές Δυσκολίες. Ο όρος «Μαθησιακές Δυσκολίες» είναι γενικός και αναφέρεται σε μια ανομοιογενή ομάδα διαταραχών, οι οποίες εκδηλώνονται με σημαντικές δυσκολίες στην κατάκτηση και χρήση ικανοτήτων ακρόασης, ομιλίας, ανάγνωσης, γραφής, συλλογισμού ή μαθηματικής ικανότητας. Η έρευνα αυτή αναφέρεται στη διερεύνηση της συμβολής γλωσσικών, γνωστικών και πολιτισμικών παραγόντων στη διδακτική και οικοδόμηση γνώσης των θετικών επιστημών με επικέντρωση τα μαθηματικά και την πληροφορική. Στο πλαίσιο της παρούσας διδακτορικής διατριβής, έγινε προσπάθεια διερεύνησης και ανάδειξης του κατά πόσο οι Μαθησιακές Δυσκολίες επηρεά ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The main purpose of this research is to study the relationship of language with sciences as well as cognitive and cultural factors, regarding the difficulties faced by children with or without Learning Difficulties. Learning disabilities is a general term that refers to a heterogeneous group of disorders, which are manifested by significant difficulties in acquiring and using listening, speaking, reading, writing, reasoning or math skills. "These disorders are inherent in the individual, are attributed to dysfunction of the central nervous system, and can exist throughout their life." More simply, learning disability is usually defined as a child's difficulty in understanding or using language, performing mathematical calculations, maintaining concentration and even coordinating body movements. In this research, children aged 9 years (Third Grade) took part. The children came from normal schools with or without integration classes. A questionnaire was used to collect data. The question ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα
(μέχρι και: 3/2025)
|
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.