Βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας των οργανισμών διαχείρισης και μάρκετινγκ ανάπτυξης προορισμού (DDMMOs): μια συστημική προσέγγιση

Περίληψη

Η μελέτη αυτή περιγράφει την εξέλιξη των DDMMO οργανισμών, τους διαφορετικούς τύπους αυτών και τη μετεξέλιξη τους από το παλαιότερο μοντέλο DMO (Destination Marketing Organization) σε ένα πιο σύγχρονο μοντέλο DDMMO. Επίσης περιγράφονται τα κριτήρια και οι δείκτες των αποτελεσματικών DDMMO που πρέπει να ενσωματωθούν. Η συμβολή των DDMMO στο επιτυχημένο μάρκετινγκ και διαχείριση των Τουριστικών Προορισμών είναι αναμφισβήτητη και έχει αναγνωριστεί από πολλούς προηγούμενους συγγραφείς. Πολλές μελέτες έχουν πραγματοποιηθεί με στόχο τη μέτρηση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας αυτών των οργανισμών λόγω της σπουδαιότητας τους. Αλλά αυτές οι μελέτες ήταν ως επί το πλείστο περιορισμένες ως προς το εύρος και την προσέγγισή τους. Με αυτήν την μελέτη ο συγγραφέας προσέγγισε το θέμα ολιστικά διερευνώντας τη συνολική αποτελεσματικότητα των DDMMO. Δεν υπήρχε προηγούμενη μελέτη που να ενσωματώνει όλους τους παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα των DDMMO. Αυτό ήταν το σημείο ε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

AbstractThe PhD. thesis is structured in 9 chapters. The first one is the Introduction in which the author outlines the motivation the led him to study the specific research area and the contribution that this study aims to have. The author also outlines the research objectives and the strategy that he intends to follow throughout to meet them. The importance of DDMMOs for the successful marketing and management of Tourism Destinations is undeniable and has been recognized by many previous authors. Many studies have been undertaken with the objective of measuring the efficiency and effectiveness of those organizations due to their importance. But those studies were mostly limited in their scope and approach. With this current study the author approached the topic rather holistically investigating the overall effectiveness of DDMMOs. No such a study existed previously that integrated all the factors that affect the efficiency of DDMMOs. This was the starting point for the research. To a ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 2/2026)
DOI
10.12681/eadd/55847
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/55847
ND
55847
Εναλλακτικός τίτλος
Improving the effectiveness and efficiency of destination development, management and marketing organisations (DDMMOs): a systemic approach
Συγγραφέας
Κατεμλιάδης, Ιορδάνης (Πατρώνυμο: Ευστράτιος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Παπαθεοδώρου Ανδρέας
Λαγός Δημήτριος
Σταυρινούδης Θεόδωρος
Ντουμή Μαρία
Καραχάλης Νικόλαος-Γεώργιος
Κόντης Αλέξιος-Πατάπιος
Πουλάκη Ιουλία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Μάρκετινγκ
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Διοικητική Επιστήμη και Επιχειρησιακή Έρευνα
Λέξεις-κλειδιά
Τουριστικός προορισμός, Προώθηση; Τουριστικός προορισμός, Μαρκετινγκ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.