Διερεύνηση παραγόντων οφέλους των αυτόνομων οχημάτων και δημιουργία προτύπου εκτίμησης αποδοχής με έρευνα δηλωμένης προτίμησης και χρήση σταθερής επιλογής

Περίληψη

Η χρήση των τεχνολογικά καινοτόμων εφαρμογών σε οχήματα και οδική υποδομή, εξελίσσεται, στην παρούσα χρονική περίοδο, με ταχείς ρυθμούς, κυρίως ως αποτέλεσμα τηςανάπτυξης των τηλεπικοινωνιών και των πληροφοριακών συστημάτων. Βασικός στόχος είναι η ασφαλέστερη και πιο άνετη μετακίνηση των επιβατών και η μείωση των επιπτώσεων στο περιβάλλον και την οικονομία από τα φαινόμενα συμφόρησης που εμφανίζονται σε όλες, πλέον, τις αναπτυγμένες και αναπτυσσόμενες χώρες. Η συνεχής εξέλιξη της τεχνολογίας των μεταφορών οδηγεί στην σταδιακή εισαγωγή νέου τύπου οχημάτων στην αγορά αυτοκινήτων. Τέτοια οχήματα περιλαμβάνουν τα αυτόνομα (AV) και τα συνδεδεμένα οχήματα (CV), τα οποία είναι οχήματα που διαθέτουν τεχνολογίες που τους επιτρέπουν να εκτελούν λειτουργίες οδήγησης, είτε μόνα τους είτε επικοινωνώντας με εξωτερικά συστήματα υποδομής. Το ζήτημα της ενσωμάτωσης των αυτόνομων οχημάτων στην οδική κυκλοφορία, απασχολεί ευρέως τη διεθνή επιστημονική κοινότητα, προκειμένου να διερευνηθούν και να προσδι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The use of technologically innovative applications in vehicles and road infrastructure is evolving at a quick pace, mainly because of the development of telecommunications and information systems. The main objective of transportation specialists is providing safer and more comfortable ways of transport as well as reducing the impact of congestion phenomena that appear in both developed and developing countries on the environment and the economy. The development of transport technology leads to the gradual introduction of new types of vehicles into the car market. Such vehicles include autonomous (AV) and connected vehicles (CV), which are vehicles equipped with technologies that allow them to perform driving functions, either by themselves or by communicating with external infrastructure Systems. The issue of the integration of autonomous vehicles into road traffic is of wide concern to the international scientific community. Surveys are being carried out so as to investigate and deter ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 11/2025)
DOI
10.12681/eadd/55228
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/55228
ND
55228
Εναλλακτικός τίτλος
Analysis of autonomous vehicles benefit variables and acceptance model configuration, via a stated preference study and an integrated status quo alternative
Συγγραφέας
Δεμιρίδη, Ελισσάβετ (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
Κοπελιάς Πανελεήμων
Ηλιού Νικόλαος
Ναθαναήλ Ευτυχία
Κεπαπτσόγλου Κωνσταντίνος
Πολίτης Ιωάννης
Θεοφιλάτος Αθανάσιος
Φούντας Γρηγόριος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού ➨ Επιστήμη και Τεχνολογία των μεταφορών
Λέξεις-κλειδιά
Αυτόνομα οχήματα; Αποδοχή; Παράγοντες οφέλους; Δεδηλωμένες προτιμήσεις
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.