Μεθοδολογίες υπολογιστικού σχεδιασμού προϊόντων με βάση οπτικά στοιχεία εμπορικών ταυτοτήτων

Περίληψη

Μια από τις βασικότερες σχεδιαστικές στρατηγικές που προτείνεται στα πλαίσια της τέταρτης βιομηχανικής επανάστασης (Industry 4.0) είναι ο μαζικός σχεδιασμός προσαρμοσμένων προϊόντων με τη χρήση υπολογιστικών εργαλείων σχεδιασμού. Η τάση αυτή υπογραμμίζεται ακόμη περισσότερο μέσα στο πολυσύνθετο και εξελιγμένο εμπορικό περιβάλλον που διανύομε τα τελευταία χρόνια. Ο ανταγωνισμός μεταξύ των επώνυμων εμπορικών προϊόντων ολοένα και αυξάνει με αποτέλεσμα το καταναλωτικό κοινό να ψάχνει νέες, μοναδικές και καινοτόμες σχεδιαστικές λύσεις, που να ταιριάζουν απόλυτα στις ανάγκες του. Αρχικά, η συγκεκριμένη διατριβή παρουσιάζει μια εις-βάθος έρευνα που καταγράφει έννοιες και πρακτικές από σύγχρονες διαδικασίες σχεδιασμού προϊόντων, που κάνουν χρήση εξελιγμένων ψηφιακών εργαλείων. Το υπόβαθρο της έρευνας περιλαμβάνει ορισμούς και διατυπώσεις από τους τέσσερεις βασικούς πυλώνες της διατριβής που είναι, ο σχεδιασμός προϊόντων, ο ψηφιακός σχεδιασμός, η εμπορική επωνυμία και τέλος, η οπτική αναπαράστα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

On the way to designing customized products as one of the core activities of Industry 4.0, the strategy of computational design emerges as a unique design process, due to its flexibility and simplicity. More specifically, the aforementioned strategy concerns the study of brand identity and its description in development of commercial industrial products. This thesis presents an overview of in-depth research studies, which deal with the systematic way of creation, evolution, and transformation of industrial products with modern digital tools. The background of this research includes definitions from the specific four pillars of the modern theory of the industrial design, e.g., product design, digital design, visual representation, and product identity. The proposed design framework is focused on the study of the branded product forms following the computational design methodologies, i.e., employing textual or/and visual programming languages. After that, the proposed research work prese ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/54598
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/54598
ND
54598
Εναλλακτικός τίτλος
Computational product design methodologies based on visual branding identities
Συγγραφέας
Μανάβης, Αθανάσιος (Πατρώνυμο: Εμμανουήλ)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων
Εξεταστική επιτροπή
Κυράτσης Παναγιώτης
Κακούλης Κωνσταντίνος
Τσαγκάρης Απόστολος
Δινοπούλου Βάια
Παναγιωτόπουλος Δημόκριτος
Ευκολίδης Νικόλαος
Παπαχρήστου Ευρυδίκη
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΆλλες Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογίες ➨ Μηχανική, διεπιστημονική προσέγγιση
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΆλλες Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογίες ➨ Μηχανική και Τεχνολογίες, άλλοι τομείς
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Μάρκετινγκ
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Διαχείριση Τεχνολογίας και Καινοτομίας
Λέξεις-κλειδιά
Υπολογιστικός σχεδιασμός; Σχεδιασμός προϊόντων; Εμπορική επωνυμία; Προσωποποιημένος σχεδιασμός; Ταυτότητα προϊόντος
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)