Ο ρόλος της εκπαιδευτικής τεχνολογίας, της τεχνητής νοημοσύνης και της παιχνιδοποίησης στη βελτίωση της εκπαίδευσης και της γνωστικής και κοινωνικο-συναισθηματικής ανάπτυξης των μαθητών: ανάπτυξη και αξιολόγηση εκπαιδευτικών εφαρμογών και παιχνιδιών σοβαρού σκοπού χρησιμοποιώντας τις τεχνολογίες της εκτεταμένης πραγματικότητας και την αναλυτική εκπαιδευτικών δεδομένων
Περίληψη
Αποτελεί αναμφισβήτητο γεγονός πως οι σημερινοί μαθητές δεν είναι πλέον τα ίδια άτομα για τα οποία το εκπαιδευτικό σύστημα είχε σχεδιαστεί να εκπαιδεύσει. Καθώς οι μαθητές μεγαλώνουν και ωριμάζουν σε σύγχρονες και ευέλικτες κοινωνίες χρησιμοποιώντας όλο και πιο συχνά τεχνολογικές εφαρμογές στην καθημερινή τους ζωή, οι εκπαιδευτικές τους ανάγκες για αποτελεσματικότερη και ουσιαστικότερη μάθηση έχουν αλλάξει δραστικά. Επομένως, η αναθεώρηση και ο μετασχηματισμός της εκπαίδευσης και της παιδαγωγικής στα πλαίσια του 21ου αιώνα κρίνονται απαραίτητα. Η ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών και προσεγγίσεων στην εκπαιδευτική διαδικασία μπορεί να βοηθήσει ουσιαστικά στην κάλυψη των νέων απαιτήσεων και στην προσαρμογή στις νέες συνθήκες. Ο βασικός σκοπός αυτής της διδακτορικής διατριβής είναι να διερευνήσει εάν, σε ποιο βαθμό, και με ποιον τρόπο η εκπαιδευτική τεχνολογία και συγκεκριμένα η εφαρμογή των τεχνολογιών της εκτεταμένης πραγματικότητας (επαυξημένη πραγματικότητα, εικονική πραγματικότητα και μικ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
It is an undeniable fact that today’s students are no longer the same people that our educational system has been designed to educate. As they grow up and mature in modern and flexible communities using technological applications more and more frequently in their daily lives, their educational needs for more effective and meaningful learning have changed drastically. Therefore, the revision and transformation of education and pedagogy in the context of 21st century are essential. The integration of new technologies and approaches in the educational process can substantially help meet the new requirements and adapt to the new conditions. The main aim of this PhD thesis is to scrutinize whether, to what extent, and in which way educational technology and specifically the application of extended reality (augmented reality, virtual reality, and mixed reality), learning analytics, and artificial intelligence technologies as well as the use of innovative educational approaches, such as gamif ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα
(μέχρι και: 7/2025)
|
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.