Διαπολιτισμικής μετάδοσης προοπτική στην χρήση σχολικής ηγεσίας κοινωνικής δικαιοσύνης για την ένταξη παιδιών προσφύγων και μεταναστών στην δημόσια Ελληνική Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: αντιλήψεις διευθυντών/ντριών σχολικών μονάδων

Περίληψη

Μέσα από την ιστορία, ανά τα χρόνια, φαίνεται πως, διεθνώς, οι κοινωνίες έχουν υποστεί αλλαγές εξαιτίας πληθυσμιακών μετακινήσεων λόγω πολέμων, εσωτερικών συγκρούσεων και πανδημιών. Η ιστορία επαναλαμβάνεται και στην σημερινή εποχή, καθώς οι πόλεμοι, οι εμφύλιες διαμάχες, η φτώχεια και οι πανδημίες δεν έχουν σταματήσει, προκαλώντας ροές προσφύγων και μεταναστών προς τον δυτικό κόσμο (ΗΠΑ, Καναδά, Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία, κτλ). Η Ελλάδα είναι μία από τις χώρες που είναι προσβάσιμο μέρος για πρόσφυγες και μετανάστες, εξαιτίας της γεωφυσικής της θέσης. Για τον λόγο αυτό, ως σήμερα, η συνύπαρξη ανθρώπων με διαφορετικές φυλές, πολιτισμούς, θρησκείες και γλώσσες αποτελεί θέμα σδυζήτησης για τις χώρες φιλοξενίας. Ως μια σταθερή αξία, η κοινωνική δικαιοσύνη δημιουργεί συνθήκες ισότητας και αποδοχής της διαφορετικότητας , περνώντας από γενιά σε γενιά μέσω της οικογένειας και, αργότερα, μέσω του σχολείου. Η κοινωνική διακιοσύνη στην εκπαίδευση συνδέεται με την ικανότητα να μπορεί κανεί ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Historically, over the years, it seems that globally, societies have undergone severe changes, due to population movements, because of wars, internal conflicts and pandemics. History repeats itself today, as wars, civil violence, poverty and pandemics have not stopped, causing an influx of refugees and migrants in the western world (USA, Canada, Germany, Spain, Italy, France, etc.). Greece is one of these countries, which is an accessible place for refugees and migrants, due to its geophysical location. Therefore, up to this day, the coexistence of people with different races, cultures, religions and languages is a point of discussion for the host countries.As a standard value, social justice creates conditions of equality and acceptance of diversity, passing down from generation to generation through family and, later, school. Social justice in education is linked to the ability to perceive conditions that marginalize and exclude children of certain social groups from access to educat ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/54148
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/54148
ND
54148
Εναλλακτικός τίτλος
Intercultural transmission perspective in using school leadership of social justice to include refugee and migrant children into Greek public primary education: perceptions of school principals
Συγγραφέας
Ρέντζη, Αργυρώ (Πατρώνυμο: Διονύσιος)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
University of Alicante
Εξεταστική επιτροπή
Martinez-Perez Vicent
Sanchez-Lopez Elena
Rosabel-Roi Villa
Anthony Ferrando-Frances
Esxarti Sorianto
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Διαπολιτισμική εκπαίδευση; Σχολική ηγεσία; Κοινωνική δικαιοσύνη; Ένταξη μεταναστών; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χώρα
Ισπανία
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)