Δημιουργία ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και διαχείρισή του μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας: χρήση στατιστικών πακέτων και γεωχωρικών δεδομένων στη Β/θμια Εκπαίδευση

Περίληψη

Τα τελευταία έτη –από το 2020 μέχρι και σήμερα, αναμφίβολα σημαδεύτηκαν από την παγκόσμια εξάπλωση του ιού COVID-19, σε τέτοιο βαθμό που κατέληξε να γίνει αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς μας, ενώ εξαιτίας της ανατράπηκε η ισορροπία στην προσωπική και κοινωνικοοικονομική μας ζωή. Παράλληλα καθώς διανύουμε την εποχή της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης, η κοινωνία μας χαρακτηρίζεται από υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και τεχνολογικές βελτιώσεις – οι οποίες είναι κυρίως εμφανείς στην διαθεσιμότητα ψηφιακών εργαλείων (υπηρεσίες cloud, νανοτεχνολογία κ.λπ.)- καθώς καιστον τεράστιο όγκο δεδομένων τα οποία κυκλοφορούν και ανακυκλώνονται μέσω του Διαδικτύου. Η παρουσία και χρήση όλων αυτών των δεδομένων –κυριολεκτικά σε κάθε δραστηριότητα του ανθρώπου, καθιέρωσε την ανάγκη ο σύγχρονος πολίτης να διαθέτει υψηλό επίπεδο σε πολλαπλούς γραμματισμούς όπως ο στατιστικός, ψηφιακός και γεωχωρικός.Στο πλαίσιο της παρούσας διδακτορικής διατριβής μελετήθηκε η συμβολή της Γεωγραφίας και της Στατιστικής στην ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The past two years, starting with 2020, were undeniably scarred by the global spread of the COVID-19 virus to such a degree that we ended up sharing a symbiosis with the very same factor that caused the personal and socio-economical standards of the ways we live our lives to topple. Meanwhile, as we travel through the 4th Industrial Revolution era, our society is graced with high development rates and advances in technology – most prominent in the wide availability of digital tools (cloud services, nanotechnology, etc.) as well as in the bulk of data which circulate and recycle through the Web. The presence and use of these data, literally in every human activity, established the necessity to have modern citizens possess a high level of multiple literacies such as statistical, digital, and geospatial. For the purpose of this PhD dissertation the contribution of Geography and Statistics in the development of the aforementioned literacies as well as of the gnosis, attitude and soft skill ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/53380
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/53380
ND
53380
Εναλλακτικός τίτλος
Creating and managing digital learning material through an online platform: employing statistical packges and geospatial data in Secondary Education
Συγγραφέας
Ρίζου, Ουρανία (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Γεωγραφίας
Εξεταστική επιτροπή
Καβρουδάκης Δημήτριος
Κλωνάρη Αικατερίνη
Βαΐτης Μιχαήλ
Σουλακέλλης Νικόλαος
Λαμπρινός Νικόλαος
Γαλάνη Αποστολία
Ιωσηφίδης Θεόδωρος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Γεωχωρικός γραμματισμός; Στατιστικός γραμματισμός; Ψηφιακός γραμματισμός; Β/θμια Εκπαίδευση; Εκπαιδευτικά ψηφιακά εργαλεία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)