Πολυτροπική βαθιά μάθηση για την αναγνώριση συναισθημάτων και τη σύνθεση εκφράσεων προσώπου με εφαρμογές στην αλληλεπίδραση ανθρώπου-ρομπότ
Περίληψη
Ο χώρος του affective computing είναι ένας συναρπαστικός καινούργιος τομέας έρευνας που έχει ως στόχο να παρέχει στους υπολογιστές και τα ρομπότ τη δυνατότητα αναγνώρισης, έκφρασης, μοντελοποίησης αλλά και «αίσθησης» συναισθημάτων. Το διεπιστημονικό αυτό πεδίο του affective computing αντλεί πόρους από την επιστήμη των υπολογιστών, τα μαθηματικά, τις γνωσιακές επιστήμες και την ψυχολογία. Σε αυτή τη διατριβή, η οποία χωρίζεται σε δύο κύρια μέρη, διερευνούμε δύο πτυχές του συγκεκριμένου πεδίου: η πρώτη πτυχή είναι η «αναγνώριση συναισθήματος» και η δεύτερη είναι η «σύνθεση της έκφρασης του συναισθήματος». Οι δύο αυτές κατευθύνσεις αποτελούν τις πιο σημαντικές πτυχές που πρέπει να εξετάσει κανείς όταν χτίζει συστήματα αλληλεπίδρασης ανθρώπου-ρομπότ. Για το σκοπό αυτό, στο πρώτο μέρος, διερευνούμε και μελετάμε διάφορα κανάλια που περιέχουν πολύτιμες πληροφορίες για την αναγνώριση των συναισθημάτων ενός ανθρώπου και σχεδιάζουμε αρχιτεκτονικές βασισμένες σε βαθιά μάθηση, που μπορούν να συνδυ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Affective computing is an exciting new research area with the goal of equipping computers and robots with the capability of recognizing, expressing, modeling, and even ``feeling" emotions. An interdisciplinary field, affective computing draws resources from computer science, mathematics, cognitive sciences, and psychology. In this thesis, which is split into two major parts, we explore two aspects of affective computing; namely ``emotion recognition" and ``expression synthesis" since they constitute the most important aspects one needs to consider when building human-robot interaction systems. To this end, in the first part, we explore and study various information streams that contain valuable information for recognizing the emotions of a human, and design architectures based on deep learning, that can efficiently combine information from these streams, with the ultimate goal of deploying the system for human-robot interaction, with an emphasis in child-robot interaction scenarios. Wh ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (53.1 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.