Η συμπεριφοριστική αξιολόγηση των προσομοιωτών οδήγησης ως εργαλεία έρευνας:: περίπτωση μελέτης βασισμένη στον εξομοιωτή οδήγησης του Λιντς
Περίληψη
Στόχος της παρούσας διδακτορικής διατριβής ήταν να παράσχει στους ερευνητές έναν επιστημονικά-βασισμένο οδηγό για την ερμηνεία των αποτελεσμάτων της συμπεριφοράς του οδηγού που λαμβάνονται από έναν προσομοιωτή οδήγησης σταθερής βάσης και να παράσχει καθοδήγηση σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσε να τροποποιηθεί ο προσομοιωτής οδήγησης του Πανεπιστημίου του Λίντς στην Αγγλία βάσει των τυχόν ελλείψεων που εντοπίστηκαν. Ωστόσο, οι στόχοι οποιασδήποτε μελέτης αξιολόγησης ενός προσομοιωτή σχετίζονται άμεσα με τη συγκεκριμένη εργασία οδήγησης υπό διερεύνηση, την αποτελεσμάτων μεταξύ των δύο περιβαλλόντων) και τις υπάρχουσες δυνατότητες διαμόρφωσης του προσομοιωτή.Για την επίτευξη των στόχων αυτής της μελέτης, η συμπεριφορά του οδηγού διερευνήθηκε στο επίπεδο ελέγχου, σύμφωνα με το συμπεριφοριστικό μοντέλο οδήγησης, κάτω από διαφορετική γεωμετρία οδού και συνθήκες επερχόμενης κυκλοφορίας, χρησιμοποιώντας τον προσομοιωτή. Η μέση τιμή και τυπική απόκλιση της ταχύτητας και της πλευρική ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The objectives of this thesis was to provide researchers with a scientitically-based guide for interpreting driver behavior results obtained on a fixed-base driving simulator and to provide guidance on how the Leeds Advanced Driving Simulator (LADS) could be modified to overcome any deficiencies that were detected. However, objectives of any simulator validation study are directly related to the specific driving task under investigation, our ability to perform a similar task in the field (for the comparison of the results between the two environments) and the existing configuration capabilities of the simulator. To achieve the objectives of this study, driver behavior was investigated at the control level under different road geometry and oncoming traffic conditions using the LADS. Speed and lateral displacement in terms of mean and standard deviation were chosen to represent driver behavior. They were measured under free-flowing conditions on a rural A road. The objectives of the stud ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (52.78 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.