Μηχανισμός ανοικτού υλικού για εξ αποστάσεως υλοποίηση εργαστηριακών δραστηριοτήτων σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα φυσικών επιστημών, STEAM και εκπαιδευτικής ρομποτικής: ανάπτυξη, ευχρηστία του και τεχνολογική αποδοχή του από μεριάς εκπαιδευτικών
Περίληψη
Σήμερα, ειδικά μετά την πανδημία του COVID-19, η αυξανόμενη ανάγκη για εξ αποστάσεως εκπαίδευση, φέρνει στην επιφάνεια προβλήματα στον τομέα υλοποίησης εργαστηριακών ασκήσεων και εργαστηριακών πειραμάτων. Η ανάγκη για τη διερεύνηση της εισαγωγής μηχανισμών, με ανοικτό υλικό, για την εξ αποστάσεως υλοποίηση εργαστηριακών δραστηριοτήτων, αποτυπώνεται από τη διεθνή βιβλιογραφία μέσα από ένα πλήθος ζητημάτων που αναφέρονται και στις τρεις εκπαιδευτικές βαθμίδες. Τέτοιοι μηχανισμοί ανοικτού υλικού επιτρέπουν στους εκπαιδευτικούς να δημιουργούν τις δικές τους εξ αποστάσεως εργαστηριακές ασκήσεις δίχως την πολυπλοκότητα των κλειστών και μεγάλου κόστους εμπορικών συστημάτων. Δημιουργοί τέτοιων μηχανισμών ανοικτού υλικού μπορούν να είναι εκπαιδευτικοί που έχουν κατάρτιση και/ή εμπειρία στην ανάπτυξη δραστηριοτήτων STEAM και Εκπαιδευτικής Ρομποτικής με χρήση της πλατφόρμας Arduino. Χρήστες τέτοιων μηχανισμών μπορούν να είναι εκπαιδευτικοί Α/θμιας εκπαίδευσης για τη διδασκαλία μαθημάτων ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The growing need for distance education caused by the COVID-19 pandemic brings to the fore problems with a focus on laboratory exercises. The need to investigate the introduction of remote implementation of laboratory activities (with open hardware) is reflected in the international literature through a number of issues in the development of laboratory structures in every educational institution from primary to secondary school and university. All these factors make the existence of remote labs as the next step in educational technology. The aim of the dissertation is to design and develop an educational tool, with open hardware which used by teachers in the distance implementation of laboratory activities in the teaching of Science, STEAM and Educational Robotics, in educational environments. This training mechanism was designed so that the teacher could create his own remote laboratory activities without the complexity of closed systems. In evaluation involved 125 persons (students ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (7.35 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.