Στρατηγική συμπεριφορά πελατών σε συστήματα εξυπηρέτησης

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή αφορά τη μελέτη συστημάτων εξυπηρέτησης υπό ένα παιγνιο-θεωρητικό πλαίσιο, όπου οι πελάτες και ο διαχειριστής του συστήματος παρουσιάζουν στρατηγική συμπεριφορά. Στο πλαίσιο αυτό, τα συστήματα εξυπηρέτησης μελετώνται από μια οικονομική προοπτική, όπου οι πελάτες και ο διαχειριστής θεωρούνται ενεργές οντότητες που λαμβάνουν αποφάσεις με οικονομικά κριτήρια. Οι αποφάσεις αυτές λαμβάνονται για τη μεγιστοποίηση της ωφέλειας τους, δεδομένης της δομής κόστους-αμοιβής του συστήματος, η οποία από την πλευρά των πελατών αντιπροσωπεύει την επιθυμία τους για εξυπηρέτηση και την απροθυμία τους να υποστούν χρονικές καθυστερήσεις λόγω της συμφόρησης. Οι αποφάσεις τους είναι επίσης στρατηγικές, με την έννοια ότι οι πεποιθήσεις των ατόμων για το πώς θα αποφασίσουν οι άλλοι, επηρεάζουν τις αποφάσεις τους. Έτσι, η όλη κατάσταση μπορεί να θεωρηθεί ως ένα παίγνιο μεταξύ των οντοτήτων, όπου ο πρωταρχικός στόχος είναι ο προσδιορισμός των στρατηγικών ισορροπίας και η μελέτη της επίδρασης τ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This Thesis deals with service systems under a game-theoretic framework where the customers and the system administrator can exhibit strategic behavior. Under this framework, the service systems are studied through an economic perspective, where the customers and the administrator are considered active entities that make decisions with economic considerations. These decisions are made to maximize their welfare, given the reward-cost structure of the system which from the customers' viewpoint, incorporates their desire for service and their unwillingness to suffer time delays due to congestion. Their decisions are also strategic, in the sense that individuals' beliefs about how others will decide, affect their decisions. Thus, the whole situation can be regarded as a game among the individual entities, where the primary objective is to determine the equilibrium strategy profiles and study its impact on the specific service system. On the other hand, the server administrator is a profit ...
περισσότερα
Η παρούσα διατριβή αφορά τη μελέτη συστημάτων εξυπηρέτησης υπό ένα παιγνιο-θεωρητικό πλαίσιο, όπου οι πελάτες και ο διαχειρι>