Αναπτύσσοντας τη δομική, σύνθετη εννοια της Αγάπης για ένα προορισμό στον τουρισμό και το μάρκετινγκ

Περίληψη

Ο ουσιαστικός ρόλος της αγάπης, στον τουρισμό και το μάρκετινγκ, έχει τονιστεί από πολλούς ακαδημαϊκούς. Στον τουρισμό, το brand προορισμού -δηλαδή η δημιουργία ενός ονόματος, συμβόλου, λογότυπου, λεκτικού σήματος ή άλλου γραφικού που προσδιορίζει έναν προορισμό- (Blain et al., 2005) έχει εξελιχθεί ως μέσο υποστήριξης της δημιουργίας μιας ξεχωριστής εικόνας προορισμού που θα επηρέαζε τελικά τις επιλογές προορισμού των καταναλωτών. Έτσι, μαζί με τις διάφορες έννοιες του branding που μεταφέρθηκαν από το Μάρκετινγκ στον Τουρισμό, η αγάπη για το brand προορισμού βρήκε μια ιδιαίτερη θέση στη σχετική βιβλιογραφία.Πρόσφατα, ωστόσο, οι ερευνητές/ακαδημαϊκοί εστιάζουν στην εμπειρία της αγάπης όσον αφορά στις σχέσεις ανθρώπου-προϊόντος, πέρα από τις μάρκες και τις εικόνες, και επομένως είναι πολύ σημαντικό να επανεξετάσουμε την εμπειρία προορισμού-επισκέπτη και συγκεκριμένα την έννοια της αγάπης για τον προορισμό. Αυτή η διδακτορική διατριβή στοχεύει να διερευνήσει διεξοδικά την έννοια της αγάπη ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The essential role of love, in tourism and marketing, has been highlighted by many scholars. In tourism, destination branding -i.e., the creation of a name, symbol, logo, word mark or other graphic that identifies a destination- ( Blain et al., 2005) has evolved as a means to support the creation of a distinct destination image that would eventually influence consumers’ destination choices. Along the various branding concepts transferred thus from Marketing to Tourism, destination brand love found a special place in the relevant literature.Recently though, researchers are focusing on the experience of love in person–product relationships, beyond brands and images, and it is thus vital to revisit the destination-visitor experience and re-examine the concept of destination love. This doctoral dissertation aims to thoroughly investigate the concept of love for a destination and to develop the theory as well as the first measurement scale for destination love, as a universal concept that t ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/51352
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51352
ND
51352
Εναλλακτικός τίτλος
The novel concept of destination love in tourism and marketing
Συγγραφέας
Λυκούδη, Δήμητρα-Μαργιέτα (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Τσόγκας Μάρκος-Μάριος
Κουρεμένος Αθανάσιος
Πλακογιανάκη Εμμανουέλα
Σιγάλα Μαριάννα
Σταθακόπουλος Βλάσσιος
Γούναρης Σπυρίδωνας
Κάμπης Δημήτριος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Μάρκετινγκ
Λέξεις-κλειδιά
Τουριστικό μάρκετινγκ; αγάπη για προορισμούς; Μάρκετινγκ προορισμών; έρευνα συναισθημάτων; Συμπεριφορά καταναλωτών; έρευνα μαρκετινγκ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)