Ενσωμάτωση χαρακτηριστικών οργανισμού που μαθαίνει στα Δημοτικά σχολεία: μία έρευνα μεικτών μεθόδων

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή στοχεύει στον εντοπισμό και την κατανόηση της λειτουργίας των παραγόντων που εμπλέκονται στον μετασχηματισμό του Δημοτικού σχολείου σε οργανισμό που μαθαίνει. Η ιδιαίτερη συμβολή της εστιάζει στο ότι μελετά την έννοια όχι μόνο στο επίπεδο των δράσεων (Watkins & Marsick, 1993∙ Kools & Stoll, 2016), αλλά και στο επίπεδο του συναισθηματικού κλίματος στο σχολείο (Bowen και συν, 2006∙ Sleegers και συν., 2013), καθώς και στο ότι εξετάζει συνδυαστικά διαφορετικές όψεις της ηγεσίας και τον ρόλο του ερευνητικού κλίματος του σχολείου, ενώ ταυτόχρονα επιχειρεί να κατανοήσει πώς ενσωματώνονται τα χαρακτηριστικά του οργανισμού που μαθαίνει στις λειτουργίες του σχολείου. Ο ερευνητικός σχεδιασμός αποσκοπεί στη δόμηση μιας ολιστικής εικόνας του φαινομένου εξετάζοντας τόσο την οπτική των Εκπαιδευτικών όσο και εκείνη των Διευθυντών. Για τον λόγο αυτόν, επιλέχτηκε η προσέγγιση μικτών μεθόδων και, πιο συγκεκριμένα, ο σχεδιασμός παράλληλου τριγωνισμού (concurrent triangulation desig ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The doctoral dissertation aims to identify and understand the function of the factors involved in the transformation of the Primary school into a School as Learning Organization. Her special contribution is that she studies the concept not only at the level of actions (Watkins & Marsick, 1993 ∙ Kools & Stoll, 2016), but also at the level of the emotional climate at school (Bowen et al., 2006 ∙ Sleegers et al., 2013). Dissertation examines a combination of different aspects of leadership and the role of the school's research climate, while at the same time attempts to understand how the characteristics of the learning organization are integrated into the school's functions.The research was designed to structure a holistic picture of the phenomenon by examining both the perspective of Teachers and that of Principals. For this reason, the mixed methods approach was chosen, specifically the concurrent triangulation design. The quantitative part of the research was implemented by collecting ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/51109
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51109
ND
51109
Εναλλακτικός τίτλος
Integration of a «learning organization» characteristics in Primary schools: A mixed method study
Συγγραφέας
Ξαφάκος, Ευστάθιος (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Σαραφίδου Όλγα-Γιασεμή
Λαζαρίδου Αγγελική
Καλδή Σταυρούλα
Κουτούζης Εμμανουήλ
Γκόβαρης Χρήστος
Ιορδανίδης Γεώργιος
Δάρρα Μαρία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Το Σχολείο ως οργανισμός που μαθαίνει; Σχολική ηγεσία; Ερευνητικό κλίμα; Επαγγελματική ικανοποίηση; Δημόσια δημοτικά σχολεία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)