Προσομοίωση ροής και καύσης σε κύλινδρο πειραματικού μονοκύλινδρου κινητήρα ΜΕΚ

Περίληψη

Για τον περιορισμό της χρήσης ορυκτών καυσίμων - και των εκλυόμενων από αυτά αερίων του θερμοκηπίου αλλά και των υπολοίπων ρύπων – από τον τομέα των μεταφορών, υπάρχει συνεχής ανάγκη βελτίωσης και ανάπτυξης εξελιγμένων Μηχανών Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ) που θα λειτουργούν σε συστήματα όλο και μεγαλύτερης πολυπλοκότητας (π.χ. λόγω υβριδοποίησης). Οι μηχανές έναυσης με σπινθήρα εκτιμάται πως θα αποτελέσουν σημαντικό μερίδιο των υβριδικών οχημάτων, που θα έχουν σημαίνοντα ρόλο τις επόμενες δεκαετίες, και αντιμετωπίζουν διάφορες προκλήσεις. Για την επίτευξη λοιπόν των στόχων μείωσης του CO2, την μετά-2021 περίοδο, πέρα από την ανάγκη της σωστής βαθμονόμησης των παραμέτρων του συστήματος, απαιτείται η ανάπτυξη, η προσαρμογή, η επικύρωση και η χρήση ανεπτυγμένων λογισμικών κατάλληλων για την ακριβή εκτίμηση της απόδοσης, των ενεργειακών ροών, της κατανάλωσης και των εκπεμπόμενων ρύπων.Η ραγδαία αύξηση της υπολογιστικής ισχύος έχει οδηγήσει στην μετάβαση από RANS προσομοιώσεις καύσης στις LES κα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In order to reduce the use of fossil fuels - and corresponding greenhouse gas (GHG) and other emissions - from the transport sector, there is continued need to improve and develop advanced Internal Combustion Engines (ICE) operating under constantly increasing system complexity, primarily due to hybridization. Spark ignited (SI) engines are expected to constitute a significant share of the hybrid engine vehicle fleet, which will play an important role in the next couple of decades, and which are faced with various challenges. In this respect, in addition to the need for fine tuning of control system parameters under various conditions to achieve post-2021 CO2 and other emission targets, it is important to develop, adapt, validate and use powerful, advanced software tools capable of accurately estimating performance, energy fluxes, consumption and emissions. The steep increase in computing power over the last decades has led to the transition from RANS combustion simulations to LES and ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/51054
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51054
ND
51054
Εναλλακτικός τίτλος
Simulation of flow and combustion in cylinder of an experimental single-cylinder Internal Combustion Engine
Συγγραφέας
Κάτσινος, Αλέξανδρος (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών. Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Θερμοδυναμικής
Εξεταστική επιτροπή
Τομπουλίδης Ανανίας
Σαμαράς Ζήσης
Τουρλιδάκης Αντώνιος
Ρηγόπουλος Στέλιος
Κολτσάκης Γρηγόριος
Ντζιαχρήστος Λεωνίδας
Φρουζάκης Χρήστος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού ➨ Θερμοδυναμική
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού ➨ Μηχανολογια οχημάτων
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΆλλες Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογίες ➨ Μηχανική, διεπιστημονική προσέγγιση
Λέξεις-κλειδιά
Μηχανές εσωτερικής καύσης; Αιθάλη; Υπολογιστική ρευστομηχανική (CFD); Καύση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.