ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΤΙΜΟΥ ΛΟΓΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
THE AIM OF THE THESIS IS TO EXPLORE THE POSSIBILITY OF USING COMPUTERS IN EDUCATION AS OPEN INTERACTIVE PROGRAMMABLE ENVIRONMENTS. FOR THAT PURPOSE, A SIX-VALUED LOGIC MODEL IS DEVELOPED, PERMITTING THE CHARACTERISATION OF SITUATIONSAS: A) EXPANSIONS OF THE BASIC LOGIC MODEL OF THE OBJECT STUDIED BY THE LEARNER; B) ESTIMATIONS ON THE SAME LOGIC OBJECT, MADE BY DIFFERENT AGENTS (COMPUTERMICROWORLD-LEARNER) AND POSSIBLY DIFFERENT. C) EVOLUTION OF A "WORLD", DUE TOEXTERNAL ACTIONS. THIS MULTI-VALUED MODEL IS IMPLEMENTED IN A FUNCTIONAL ENVIRONMENT, WHICH PERMITS A DIRECT USAGE OF THAT MODEL BY THE END-USER. THIS IMPLEMENTATION PERMITS THE CONSTRUCTION OF EDUCATIONAL SOFTWARE AS A FLEXIBLE ENVIRONMENT, ALLOWING BOTH THE LEARNER AND THE TEACHER TO INTERFERE WITHIN THE KNOWLEDGE SPACE.
![]() | Η διατριβή αυτή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη ηλεκτρονικά |
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.