Αφηγηματικά και λειτουργικά μοτίβα και συμμετοχικός σχεδιασμός ψηφιακών παιχνιδιών για την αειφορική διαχείριση δημόσιου χώρου

Περίληψη

Η διατριβή στοχεύει να εξετάσει τις παραμέτρους ανάπτυξης και χρήσης ψηφιακών παιχνιδιών, τα οποία παίζονται με φορητές συσκευές και διαπραγματεύονται ζητήματα αειφορίας, ακολουθώντας μια διαδικασία βασισμένη στην αφήγηση, ενταγμένη στην κανονική ροή του σχολικού προγράμματος, με μαθητές της έκτης τάξης του δημοτικού, οι οποίοι συμμετέχουν στο σχεδιασμό των παιχνιδιών. Ειδικότερα, προκειμένου να πετύχει την κατανόηση διαδικασιών επίλυσης προβλημάτων, τα οποία αφορούν το δημόσιο χώρο και την αειφορική του διαχείριση, ώστε να ενισχύσει την πιθανότητα ανάληψης δράσης, χρησιμοποιεί τον σχεδιασμό ψηφιακών παιχνιδιών, ενσωματώνοντας τη γνώμη των μαθητών σε σχέση με τα σχεδιαστικά μοτίβα των ψηφιακών παιχνιδιών. Για το λόγο αυτό ασχολήθηκε, με την καταγραφή των σχεδιαστικών μοτίβων ψηφιακών παιχνιδιών μαθησιακού σκοπού τα οποία αρέσουν στους μαθητές, χρησιμοποίησε τα μοτίβα αυτά για τη δημιουργία των παιχνιδιών βασισμένων στην έννοια του λειτουργικού μοτίβου και έλαβε υπόψη τις προτάσεις σχεδ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The dissertation aims to examine the development and use of digital games, which are played with mobile devices and discuss sustainability issues, following a narrative-based process, integrated into the normal school curriculum, with sixth graders participating in game design. In particular, in order to achieve the understanding of problem-solving processes, which concern the public space and its sustainable management, in order to enhance the possibility of action, it uses the design of digital games, incorporating the students' opinion in relation to the design patterns of digital games. For this reason, he was involved in recording the design patterns of digital learning games that pupils like, used these patterns to create games based on the concept of the functional pattern and took into account the design suggestions of pupils. Furthermore used the narrative as a design basis, creating a story, which was developed based on the narrative model of Prop and which was created collab ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/49144
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/49144
ND
49144
Εναλλακτικός τίτλος
Narrative and functional patterns and participatory design of digital games for the sustainable management of public space
Συγγραφέας
Τραγαζίκης, Παναγιώτης (Πατρώνυμο: Σωτήριος)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης
Εξεταστική επιτροπή
Γκούσκος Δημήτρης
Χαρίτος Δημήτρης
Λιαράκου Γεωργία
Μουρλάς Κωσταντίνος
Διαμαντοπούλου Ευαγγελία
Ρετάλης Συμεών
Φεσάκης Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαιδευτικά ψηφιακά παιχνίδια; Αφηγηματικά μοτίβα; Λειτουργικά σχεδιαστικά μοτίβα; Αειφορική διαχείριση δημόσιου χώρου; Μάθηση βασισμένη στα ψηφιακά παιχνίδια; Συμμετοχικός σχεδιασμός; Μάθηση με φορητές συσκευές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
5, xiii, 478 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)