Μια συγκριτική έρευνα της εκπαίδευσης και κατάρτισης του χορού, στην ανώτερη εκπαίδευση της Αγγλίας και της Ελλάδας

Περίληψη

Σε αυτή τη διατριβή υλοποιήθηκε μια συγκριτική μελέτη εκπαίδευσης του χορού, μεταξύ Ελλάδας και Αγγλίας. Πιο συγκεκριμένα, η βασική έρευνα περιελάβανε πολλαπλές περιπτωσιολογικές μελέτες που πραγματοποιήθηκαν σε ιδρύματα που προσφέρουν μαθήματα «τριτοβάθμιου επιπέδου» στην «εκπαίδευση και κατάρτιση χορού» Τα ερευνητικά ερωτήματα ήταν: 1) ποιο είναι το κοινωνικό-ιστορικό και πολιτικό πλαίσιο της εκπαίδευσης χορού σε ανώτερες και ανώτατες σπουδές στην Αγγλία και την Ελλάδα; 2) Ποια είναι η πραγματικότητα του χορού στην ανώτερη και ανώτατη εκπαίδευση στην Αγγλία και στην Ελλάδα; 3) Ποιες είναι οι ομοιότητες και οι διαφορές της εκπαίδευσης και της κατάρτισης του χορού σε τριτοβάθμιο επίπεδο στην Αγγλία και την Ελλάδα; 4) Τι μπορεί να μάθει / εφαρμοστεί πέραν των εθνικών συνόρων για τη βελτίωση της εκπαίδευσης και της κατάρτισης του χορού; Μια ερμηνευτική, κυρίως ποιοτική μελέτη πραγματοποιήθηκε με ένα τροποποιημένο θεωρητικό μοντέλο για τη διερεύνηση της μάθησης και της διδασκαλίας του χορ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

A comparative study of dance between Greece and England was explored in this thesis. More specifically, the core research involved multiple case studies conducted in institutions offering ‘tertiary level’ courses in ‘dance education and training’. Research questions were: 1) what is the socio-historical and political context of dance education in dance studies in England and Greece? 2) What is the reality of dance in tertiary education in England and in Greece? 3) What are the similarities and differences of dance education and training at tertiary level in England and Greece? 4) What can be learned/ applied across national boundaries to improve dance education and training? An interpretive, predominantly qualitative study was undertaken shaped by a modified theoretical model for the investigation of dance learning and teaching. Presage, process and product factors embraced the rationale, design and analysis of the study. Multiple case studies were used to gain insight across dance in ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/48946
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/48946
ND
48946
Εναλλακτικός τίτλος
A comparative study of dance education and training in tertiary education in England and in Greece
Συγγραφέας
Τσομπανάκη, Ελένη (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
University of Birmingham. School of Education
Εξεταστική επιτροπή
Benn Tansin
Dagkas Symeon
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΤέχνες (Τέχνες, Ιστορία της Τέχνης, Ερμηνευτικές Τέχνες, Μουσική)
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ανώτατη εκπαίδευση; Συγκριτική έρευνα; Εκπαίδευση χορού; Αγγλία; Ελλάδα
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
401 σ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)