Μελέτη εντοπισμού και μετριασμού επιθέσεων ασφαλείας άρνησης υπηρεσίας σε ασύρματα δίκτυα οχημάτων

Περίληψη

Τα δίκτυα οχημάτων έχουν αναδειχθεί ως πολλά υποσχόμενος τομέας έρευνας, όπου η πρόοδος σε ασύρματα και κινητά δίκτυα μπορεί να εφαρμοστεί σε ρεαλιστικά προβλήματα της πραγματικής ζωής. Τα οχήματα μπορούν να χρησιμοποιούν μια ποικιλία ασύρματων τεχνολογιών για να επικοινωνούν με άλλες συσκευές, αλλά η κυρίαρχη τεχνολογία είναι η επικοινωνία μικρής εμβέλειας, η οποία έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίζει μια ποικιλία εφαρμογών που βασίζονται σε επικοινωνία οχημάτων χρησιμοποιώντας μηνύματα με διαφορετικές προτεραιότητες. Ειδικά, τα ευαίσθητα μηνύματα για εφαρμογές δικτύων οχημάτων απαιτούν έγκαιρη και αξιόπιστη παράδοση. Ωστόσο, μια συγκεκριμένη ανησυχία σχετιζόμενη με την ασφάλεια, που αντιμετωπίζουν τα δίκτυα οχημάτων, είναι πώς να διατηρήσουν ζωντανή την επικοινωνία μεταξύ οχημάτων παρουσία επιθέσεων ασφαλείας άρνησης υπηρεσίας όπως είναι η παρεμβολή ραδιοσυχνοτήτων ή η επίθεση πλαστογράφησης ταυτότητας. Αρχικά, ξεκινάμε σε αυτή την διατριβή προσπαθώντας να βρούμε τρόπους για ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Vehicular Ad-Hoc Networks (VANETs) have emerged as a promising field of research, where advances in wireless and mobile ad hoc networks can be applied to realistic real-life problems. Vehicles may utilize a variety of wireless technologies to communicate with other devices, but the dominant is Dedicated Short-Range Communication (DSRC), which is designed to support a variety of applications based on vehicular communications using messages with different priorities. Especially, sensitive messages for VANET applications require timely and reliable delivery. However, a specific security-related concern that vehicular networks face is how to keep the Inter-Vehicle Communication (IVC) alive in the presence of a Denial of Service (DoS) security attacks such as Radio Frequency (RF) jamming or spoofing attacks. In this thesis we begin our study by trying to find ways to combat RF jamming attacks at the physical layer. Multiple Input Multiple Output (MIMO) techniques are shown to be appropriate ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/48456
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/48456
ND
48456
Εναλλακτικός τίτλος
A study on detection and mitigation of denial of service security attacks in wireless vehicular networks
Συγγραφέας
Κοσμάνος, Δημήτριος (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Εξεταστική επιτροπή
Αργυρίου Αντώνιος
Λάλης Σπυρίδων - Γεράσιμος
Κοράκης Αθανάσιος
Ποταμιάνος Γεράσιμος
Σταμούλης Γεώργιος
Χαϊκάλης Κωνσταντίνος
Μαγλαράς Λέανδρος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
Παρεμβολή; Οδικά ασύρματα δίκτυα; Επιθέσεις άρνησης υπηρεσίας; Σχετική ταχύτητα; Σύστημα εντοπισμού; Ηλετκρικά οχήματα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
xxxiv, 164 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)