Έρευνα στην εκπαίδευση στη φυσική και στις επιστήμες μηχανικού στην ανώτατη εκπαίδευση μέσω κατανόησης εννοιών στην πράξη και χρήση δεξιοτήτων 21ου αιώνα

Περίληψη

Στα πλαίσια της σύγχρονης έρευνας στην εκπαίδευση στη Φυσική και στις επιστήμες Μηχανικού στο Πανεπιστήμιο δίνεται μεγάλη έμφαση στην αξία της μάθησης και κατανόησης των εννοιών στην πράξη (Learning by Doing - LBD) καθώς και των δεξιοτήτων και δυνατοτήτων στην εκπαιδευτική διαδικασία στον 21ο αιώνα (21st Century Skills). Στην παρούσα διατριβή μελετάται η εφαρμογή της LBD διαδικασίας και των αντίστοιχων δεξιοτήτων του 21ου αιώνα λαμβάνοντας δείγματα και πληροφορία από την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Στη διατριβή παρουσιάζεται, μελετάται και αναλύεται η κατανόηση του LBD από την οπτική γωνία του ακαδημαϊκού προσωπικού του ιδρύματος. Στη συνέχεια, η μελέτη επιδιώκει να εντοπίσει τις πρακτικές LBD που εφαρμόζονται με επιτυχία και τις πρακτικές του 21st Century Skills που διδάσκονται και αξιολογούνται, αντλώντας στοιχεία και από τους διδάσκοντες αλλά και από του διδασκόμενους. Για τη συγκεκριμένη μελέτη και την εξαγωγή συμπερασμάτων χρησιμοποιήθηκε η προσέγγιση μεικτών μεθόδων στην οποία οι μαθ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In the context of modern pedagogy, educators and academics have been placing greater emphasis on the value of Learning-By-Doing (LBD) and 21st Century Skills. This thesis presents an exploration case study of the existing approach to LBD practices and 21st Century Skills based on research conducted at one of the premier higher education institutions for engineering programs. This thesis presents an analysis of the current understanding of LBD from the view point of the institution’s leadership and faculty, in response to the overall research question: What constructively aligned Learning-By-Doing(LBD) pedagogical model, incorporating 21st Century Skills, can be developed for enhancing the teaching of science and engineering? It seeks to identify the LBD practices that are being successfully implemented and the 21st Century Skills that are being taught and assessed, drawing substantially from the vantage point of instructors and students. By exploring these areas in a top-ranked institu ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/47553
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/47553
ND
47553
Εναλλακτικός τίτλος
Developing constructively aligned learning-by-doing model incorporating 21st century skills for enhancing the teaching of engineering and sience curriculum in higher education
Συγγραφέας
Frache, Ghassan (Father's name: Maarouf)
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Φυσικής
Εξεταστική επιτροπή
Τόμπρας Γ.
Καλκάνης Γ.
Νισταζάκης Ε.
Κατσής Α.
Τσιγκόπουλος Α.
Τζανακάκη Α.
Βόλος Χ.
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Φυσική
Λέξεις-κλειδιά
Έρευνα στην εκπαίδευση στη φυσική; Κατανόηση εννοιών στην πράξη; Δεξιότητες 21ου αιώνα; Έρευνα στην εκπαίδευση των επιστημών μηχανικού; Μικτή μεθοδολογία έρευνας στην εκπαιδευτική διαδικασία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
1, viii, 249 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)